سایت Cloob با چهره ای جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۸۵

.:: آزمایشی ::.
وبنا : سایت کلوب . کام پس از orkut به عنوان بزرگترین جامعه مجازی در ایران شناخته می شود و یکی از قوی ترین و پربیننده ترین سایت های اینترنتی در ایران است.
کاربران سایت کلوب امروز پس از مراجعه به سایت با یک چهره جدید از cloob آشنا شدند. سایت کلوب یا تغییرات در تمام بخش های (بخش ورودی و بخش اصلی) سایت و با استفاده از تکنولوژی ajax جان تازه ای به این سایت بخشید. کاربران سایت کلوب . کام که همیشه از پایین بودن سرعت استفاده از سایت گلایه داشتند. امروز Cloob جدید را با سرعتی باور نکردنی تجربه کردند.
امکانات جدید هم در سایت کلوب تکمیل کننده این تغییرات است. اگر برای مشاهده اطلاع بیشتر از دوستان خود می بایست به صفحه اختصاصی مراجعه می کردید. امروز فقط کافی است که با موس خود بر روی عکس دوستان خود بروید و اطلاعات بیشتری را از وی دریافت کنید.
همچنین در بخش جستجوی اعضاء از این پس می توانید جستجوی خود را دقیق تر کرده و خصوصیات فردی و ظاهر کاربران را نیز در نتایج جستجو بررسی کنید.
اگر از سایت کلوب . کام استفاده می کنید، حتما به بخش پیام ها نیز مراجعه کنید و از امکانات جدید این بخش و سرعت بالای آن لذت ببرید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *