هدیه پارسی بلاگ به کاربران، به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و روز جهانی وبلاگ !

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۸۵

آقای فخری مدیر سایت پارسی بلاگ ضمن تبریک این ایام به وبلاگ نویسان عزیز، اعلام کرد. به منظور قدردانی و تشکر از دوست عزیز، امکانات جدیدی را فراهم آورده که انتظار دارد موجب راحتی و افزایش توانایی شما در امر وبلاگ نویسی گردد. این امکانات به شرح ذیل می باشند.
۱- ایجاد تغییرات فنی در ساختار وبلاگ ها که باعث افزایش سرعت لود وبلاگ ها میگردد.
۲- امکان اتصال دامنه اینترنتی به وبلاگ برای کاربران. با این امکان شما میتوانند با تعریف کردن یک دومین در وبلاگ خود از طریق آن دومین به وبلاگتان دسترسی پیدا کنند و اصطلاحا دات کام شوند.(صفحه ی اتصال وبلاگ به دامنه اینترنتی)
۳- امکان ایجاد لینک ادامه مطلب به ساده ترین روش ، با استفاده از تگ مخصوص در متن نوشته. امکان درج ادامه مطلب در سیستم پارسی بلاگ به گونه ای در نظر گرفته شده است که کاربران تنها با درج یک تگ ساده و کوتاه در متن یادداشتشان می توانند مطالب خود را به ادامه مطلب بفرستند و در وبلاگشان از طریق لینک ادامه مطلب در دسترس بازدیدکنندگان قرار بگیرد. این امکان تنها با یک کلیک در جعبه متن امکان پذیر می باشد.
۴- امکان ایجاد پیوندهای روزانه به صورت اتوماتیک به همراه آدرس مستقل جهت استفاده در وبلاگ ها و سایت های دیگر (لینک باکس) این امکان در بخش میهمانان و دوستان، صفحه ی لینک های روزانه قرار دارد
۵- اتوماتیک شدن نمایش ِ وضعیت من در یاهو با استفاده از تگ مخصوص در وبلاگ ها. تا قبل از این برای فعال کردن بخش وضعیت من در یاهو باید این کار را از طریق بخش مدیریت قالب انجام می دادید اما از این به بعد با تعریف یک ای دی در بخش مشخصات کاربری به صورت اتوماتیک وضعیت شما در یاهو به اطلاع بازدیدکنندگان وبلاگتان خواهد رسید.
بدیهیست چنانچه قبلا قالب خود را ویرایش کرده اید باید حتما تگ مربوط به آی دی خود را در قالب قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مدیریت قالب مراجعه کنید.
۶- اضافه شدن تگ های مخصوص جهت حذف کردن محدوده بخش های تکمیل نشده وبلاگ ماننده موضوعات یادداشت و … به منظور افزایش سرعت لود صفحه. با استفاده از این تگ ها شما می توانید کادر های اضافی وبلاگ را که تکمیل نگردیده اند مانند موضوعات وبلاگ، درباره خودم، لوگوی وبلاگ، موسیقی وبلاگ، آرشیو یادداشت ها، وضعیت من در یاهو، لوگوی دوستان، لینک دوستان و لینک پیوندهای روزانه و … را تا زمانی که تکمیل گردند حذف کنید.
۷- ایجاد آرشیو با امکان دسترسی از طریق لینک مستقیم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *