سازمان فناوری اطلاعات منتشر کرد؛

فراخوان مشارکت در رویداد جهانی برنامه‌نویسی شهرهای هوشمند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

فراخوان مشارکت در رویداد جهانی برنامه نویسی (هکاتون) شهرهای هوشمند و پایدار که در ژنو سوئیس برگزار می شود، توسط سازمان فناوری اطلاعات منتشر شد.

به گزارش وبنا به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، با هماهنگی های به عمل آمده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران، علاقه‌مندان می توانند در رویداد هکاتون شهرهای هوشمند پایدار در روزهای ۵ و ۶ آپریل ۲۰۲۰ (۱۷ و ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند همزمان با برگزاری نشست سران جامعه اطلاعاتی (۶-۹ April ۲۰۲۰) WSIS ۲۰۲۰، در رویداد هکاتون شهرهای هوشمند پایدار که در روزهای ۵ و ۶ آپریل ۲۰۲۰ (۱۷ و ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می شود، حضور پیدا کنند.


هدف از این رویداد، شناسایی و حمایت از راه‌حل‌های نوآورانه درباره چالش‌های جهانی شهرها است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد به دو شکل انفرادی و یا تیمی (شامل گروه ۳ تا ۸ نفری) می‌توانند آمادگی خود را تا تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ماه) از طریق ثبت نام در این لینک اعلام کنند.

داوطلبان باید دارای ایده‌ای خلاقانه بوده و به فناوری‌های تأثیرگذار محیطی/ اجتماعی علاقه‌مند باشند. زمان‌بندی ثبت‌نام و تاریخ های مهم این رویداد به این شرح است:

مهلت درخواست برای ثبت نام و ثبت ایده ها تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸)

ارزیابی درخواست‌ها و ایده‌ها از ۱۴ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن تا ۹ اسفند ۹۸)

اطلاع‌رسانی به پذیرفته‌شدگان، ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۹۸)

برگزاری رویداد هکاتون در روزهای ۵ و ۶ آپریل (۱۷ و ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۹)

در صورت پذیرفته شدن ایده افراد در رویداد هکاتون، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیلاتی را جهت حضور برگزیده‌شدگان در رویداد ارائه خواهد کرد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *