ایمیل دو گیگابایتی در سایت دودردو

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۵

.:: آزمایشی ::.
دو در دو : خوشبختانه مراحل انتقال ایمیل-سرور خود دودردو به ایمیل-سرور گوگل تمام شد و ما اکنون میتوانیم برای ایمیل رایگان روی دودردو ثبت نام بکنیم.
این سرویس کاملاً حالت آزمایشی دارد و ممکن است از طرف گوگل قطع بشود.
همانطور که گوگل به دلیل بهرهبرداری تبلیغاتی این خدمت را ارائه دادهاست، دودردو نیز برای تبلیغ خودش اقدام به توزیع رایگان این خدمت میکند. بنابراین شما میبایست از ایمیل خودتان استفاده کنید، و اگر بیش از ۳ ماه وارد حساب کاربری خودتان نشوید، حساب کاربری شما بسته خواهدشد.
حساب کاربری شما فقط به صورت “نام کوچک”+ یک کاراکتر (مثلا نقطه)+”نام فامیل کاربر” ثبت میشوند. برای مثال: mohsen_abidi@doxdo.com
در مرحله اول برای آزمایش وضعیت به مدت ۳ ماه، اقدام به توزیع تعداد محدودی ایمیل خواهیم کرد و در صورتی که موفق بود کل ایمیلهای موجود را عرضه خواهیم کرد.
در مرحله آزمایشی، ثبت نام فقط کسانی پذیرفته میشود که دارای وبلاگ، فتوبلاگ، وبسایت، فلیکر، دلیشز یا … باشند.
نحوه ثبت نام:
حساب کاربری شما فقط به صورت “نام کوچک”+ یک کاراکتر (مثلا نقطه)+”نام فامیل کاربر” ثبت میشوند. برای مثال: mohsen_abidi@doxdo.com
الف ) بدیهی است در صورتی که نام کاربری پیشنهادی مخالف مقررات باشد، یا قبلاً اشغال شده باشد به شما اطلاع داده میشود. (در تمام موارد و به خصوص در صورت بروز مشکل خاص تصمیم نهایی با دودردو است)
ب ) پسورد اولیه به ایمیلی ارسال خواهد شد که شما از آن تماس گرفتهاید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *