چگونه بهترین تجربه خرید اینترنتی را داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

امروزه با پیشرفت تکنولوژِی و همه‌گیر شدن استفاده از تلفن‌های هوشمند و دسترسی آسان به اینترنت، خریدن هر چیزی بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات امکان پذیر شده است. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و دور ماندن از ترافیک‌های سنگین شهری، امکان مقایسته قیمت و بررسی نظرات سایر خریداران را هم فراهم کرده است.

ولی این نوع خرید یک سنت قدیمی و شیرین ما ایرانی‌ها را نادیده گرفته بود و آن هم سنت چانه زدن و تخفیف گرفتن است که علاوه بر منفعت مالی آن، تخفیف گرفتن در زمان خرید حس بسیار شیرین و جالبیست اما برای جذاب‌تر شدن خرید اینترنتی باید این نیاز خریداران نیز مورد توجه قرار می گرفت که این مورد نیز به راحتی و با ارائه کد تخفیف لحاظ گردید.

استفاده از کد تخفیف؛ حس خوب تخفیف گرفتن


به طور کلی کد تخفیف یا کد تبلیغاتی در خریدهای اینترنتی کدیست شامل اعداد و حروف است و می‌توان از آن در هنگام ثبت سفارش استفاده کرد و درصدی از مبلغ نهایی پرداخت را کسر کرد و به اصطلاح تخفیف گرفت. کدهای تخفیف انواع مختلفی دارند ولی سه نوع رایج آن عبارتند از:

درصد تخفیف: در این نوع کد تخفیف، شما در هنگام پرداخت مبلغ خرید خود به میزان درصد کد تخفیف مورد استفاده، تخفیف می گیرید.

ارسال رایگان: در این نوع کد تخفیف، شما هزینه ای برای دریافت خرید خود پرداخت نمی کنید.

تخفیف ثابت: در این نوع تخفیف، شما در صورت خرید بیش از حداقل مشخص شده، مبلغی ثابت را تخفیف می گیرید. برای مثال در توضیح کد تخفیف شما درج شده که در صورت خرید بیش از ۵۰۰۰۰ تومان ، ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف. این جمله به این معنیست که اگر خرید شما مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان را رد کند، روی مبلغ کل و با استفاده از کد تخفیف مورد نظر مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف می گیرید…

سایت تخفیفان و یک ایده جذاب

تخفیفان به تازگی به بخش کدهای تخفیف سایت خود پول تو رو اضافه کرده، اما پول تو چیست ؟

پول تو یا به اصلاح cashback به معنی بازگشت بخشی از وجه پرداختی خریدار است که در هنگام پرداخت مبلغ خرید توسط کاربر، به حساب کاربری فرد در سایت تخفیفان بازگشت داده می شود. از این مبلغ می توان در خریدهای بعدی استفاده کرد و یا حتی می توان مبلغ را به حساب بانکی خودبرگردانید.

برای استفاده از پول تو یا cashback کافیست در تخفیفان عضو و وارد حساب کاربری خود شده باشید. به بخش «تخفیف بازار» مراجعه کنید و پیشنهادهای مرتبط با آن را که به رنگ نارنجی قابل مشاهده هستند، پیدا کنید. در عنوان پیشنهاد، میزان مبلغی که به حساب کاربری شما بعد از خرید برگشت داده می شود مشخص شده و با کلیک بر روی گزینه «مشاهده و دریافت» صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که تمام شرایط استفاده مرتبط با آن پیشنهاد ذکر شده.

برای انتقال به سایت مورد نظر، روی گزینه خرید کلیک کنید. حالا فقط کافی است تا خریدتان را  کامل کنید. پس از نهایی کردن خرید، مبلغی که به عنوان «پولِ‌تو» باید به حساب شما برگشت داده شود، در حساب کاربری شما در تخفیفان و در قسمت «پولِ‌تو» نشان داده می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید در این بخش گزارش‌های مرتبط با خرید، اعتبار فعلی، اعتبار در انتظار تایید و دریافتی نقدی خود را هم مشاهده کنید.

در حال حاضر خرید از سایت های بسیاری مانند دیجی کالا، اتاقک، شب، چیلیوری، مکتب خونه، مدیسه و … از طریق تخفیفان شامل cashback است. تخفیف خرید از دیجی کالا و کلی سایت دیگر را با بخش پول تو سایت تخفیفان تجربه کنید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید …

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *