مسدود کردن و بازدید دیروز در پارسی بلاگ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۵

امکان ارسال و دریافت پیام به لیست دوستان پارسی یار یکی از امکانات سایت می باشد. اگر صندوق پیام های پارسی یار شما حاوی پیامی باشد پس از ورود به صفحه مدیریت، خود به خود صفحه جدیدترین پیام ها برای شما به نمایش در خواهد آمد. همانگونه که شاید طی این چند روز متوجه شده باشید این صفحه در روزهای تغیراتی داشته است که بخشی از آن تغیر در طراحی صفحه و بالطبع افزایش سرعت صفحه می باشد و بخش دیگر اضافه شدن بخش مسدود کردن دریافت پیام به ابزار مدیریتی این صفحه می باشد.
با این ابزار که با ایکون در صفحه مشخص می باشد شما می توانید به راحتی ارسال پیام از شخص ارسال کننده ی پیام را قطع کنید و تا رفع مسدودی از وی دیگر پیامی اعم از فردی یا گروهی از وی دریافت ننمائید.
همچنین دگمه های پاسخ به پیام ، آرشیو کردن پیام ، حذف پیام و حذف تمام پیام ها نیز به صورت آیکونی و به شکل های زیر در آمدند.
(= پاسخ به پیام) (= آرشیو کردن پیام) (= حذف پیام)( = حذف تمام پیام ها)
برای دریافت مجدد پیام از شخص مسدود شده باید به بخش پیام های پارسی یار در صفحه مدیریت و صفحه ی بلوک شدگان مراجعه کنید .
** یکی دیگر از تغیرات جدیدی که این روزها در پارسی بلاگ مشهود می باشد اضافه شدن تعداد بازدیدهای دیروز وبلاگ ها در وبلاگ می باشد.
تا قبل از این در وبلاگ های پارسی بلاگ تعداد بازدیدهای امروز و کل بازدیدها به صورت اتوماتیک در وبلاگ به نمایش در می آمد اما از این به بعد تعداد بازدیدهای روز قبل هر وبلاگ به صورت اتوماتیک در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد.
** قابل توجه کاربرانی که قالب وبلاگ خود را ویرایش نموده اند:چنانچه قالب وبلاگ خود را ویرایش نموده اید و در آن تغیری ایجاد کرده اید با اضافه کردن کد مربوط به تعداد بازدیدهای دیروز به قالب خود، وبلاگ شما هم تعداد بازدیدهای دیروز را نمایش خواهد داد.
کد تعداد بازدیدهای دیروز <*YesHit*>
** همچنین از این به بعد در صفحه اصلی به جای ۱۰ وبلاگ پربازدید روز قبل تعداد ۲۵ وبلاگ که بیشترین بازدید را در روز قبل دارا بوده اند به نمایش در خواهند آمد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *