گزارش فصلی پاییز 98 کافه بازار منتشر شد؛

از ۲۰۲ میلیون جستجو تا اضافه شدن ۲۱۹۶ برنامه‌ جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

گزارش فصلی پاییز ۹۸ کافه بازار منتشر شد.

در این گزارش، آمارهای تحلیلی تازه‌ای از جمله دسته‌های پرمتقاضی و کم‌رقیب در برنامه‌ها و بازی‌ها، حجم پراکندگی یا تمرکز درآمد در هر دسته و تیز بیشتری واژها و برندهای جستجو شده در بازار ارایه شده است.

به گزارش وبنا، براساس نقشه زمانی خرید کاربران از کافه بازار، در پاییز ۹۸ در ساعت‌های ۱۷ و ۱۸ روزهای جمعه بیشترین خرید ازکافه بازار صورت گرفته است.


در پاییز ۹۸ ،دسته ی آموزش با سهم ٪۱۸ ،بیشترین سهم را در بین دسته های مختلف برنامه در بازار دارد. در این فصل دسته ی خرید با ٪۹ رشد نسبت به تابستان ۹۸ ،بیشترین رشد را در بین دسته های دیگر دارد.

در پاییز ۹۸ در مجموع ۲۱۹۶ برنامه ی جدید به بازار اضافه شد. دسته ی آموزش با ۳۳۵ برنامه ی جدید بیشترین سهم را از این تعداد دارد.

در فصل پاییز حدود ۲۳۲۸۲ برنامه در بازار، درآمد داشته اند. دسته ی آموزش با ۷۶۵,۶ برنامه بیشترین سهم را در بین این برنامه ها دارد. در دسته ی کلمات و دانستنی ها حدود ٪۳۸ و در دسته استراتژی حدود ٪۳۱ از برنامه های فعال در این دسته ها در آمد کسب کرده اند.

در فصل پاییز، کاربران بیش از ۲۰۲ میلیون بار در بازار جست وجو کرده اند که بیش از ٪٨٩ آنها یک جست وجوی موفق بود.

٪۳۲ جست وجوهای موفق در بازار، مربوط به کلمات موضوعی هستند. جست وجوهای موضوعی، عباراتی هستند که اسم هیچ برنامه ای در آن ذکر نشده و کاربر به طور خاص دنبال یک برنامه مشخص نیست. در بقیه ٪۶۸ جست وجوها، کاربران به طور مشخص یک برنامه ی خاص را جست وجو می کردند.

طبق گزارش کافه بازار واتساپ، اینستاگرام و تلگرام محبوب‌ترین و پرتکرارترین عبارت چستجو در پاییز ۹۸ بوده‌اند.

برای مطالعه متن کامل گزارش فیلی پاییز ۹۸ کافه بازار کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *