صفحات جدید برای دودردو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۵

بنا به دلیل کم حجم شدن صفحات، اینکه متوسط حجم صفحات از یک عددی بالا نرود و میزان دانلود شدن صفحات سایت سریع باشد و کاربران با اینترنت سرعت متوسط ایران سریع به صفحات دسترسی داشته باشند، تعداد مطالب در هر صفحه رو به ۲۵ تا محدود کرده‌ایم. ولی با توجه به سرعت بالای انتشار مطالب (که بسته به حال و حوای روزگار، روزهای هفته و روزهای ماه فرق میکند) این ۲۵ مطلب در هر صفحه باعث میشود که کاربرانی که مثلا یک روز است به سایت سرنزده‌اند حس کنند که خیلی عقب مانده‌اند.

البته صفحه بندی سایت که در پائین صفحات هست تمام صفحات موجود در دیتابیس را نشان میدهد (که حداقل مطالب ۳ ماه هستند) و برای مثال من خودم وقتی شب ساعت ۹ میروم خانه تا فردا صبح که ساعت ۹ بیایم سرکار و ایمیلها را چک کنم و غیره. شروع میکنم به صفحه زدن دودردو و حداقل ۴ تا ۵ صفحه را میخوانم تا به جایی برسم که دیگر خوانده‌ام. (یعنی دودردو متوسط ۱۰۰ مطلب در روز ایندکس میکند و متوسط ۵ صفحه برای ۲۴ساعت)

امروز همراه امکان صفحه‌زنی یک سری صفحات پیش تعیین شده هم اضافه کردیم:

۵۰ http://www.doxdo.com/50 مطلب جدید
۱۰۰ http://www.doxdo.com/100 مطلب جدید
۲۰۰ http://www.doxdo.com/200 مطلب جدید

که بالاترین قسمت هر صفحه در سمت راست صفحه لینک شده‌اند. (این صفحات حجم زیادی دارند و برای کاربران ایرانی توصیه نمیشوند.) از طرف دیگر به دلیل داشتن حجم بالا میزان ترانسفری که از دودردو مصرف میکنند هم بالاست. (برای همین این صفحات دیگر صفحه‌بندی داخلی ندارند.)

نوشته شده در http://robo.wordpress.com توسط مهدی (مدیر سایت دو در دو)

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *