معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت:

رسانه‌ها توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را تبیین کنند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸

معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تأکید کرد: در دو سه سال اخیر پیشرفت‌های مهمی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی انجام‌گرفته است که رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در تبیین آن داشته باشند.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات برگزار شد.
در این جلسه فتاحی رئیس هایت مدیره شرکت زیر ساخت با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در تبیین عملکردها گفت: در سال‌های اخیر تحولات چشمگیری را در حوزه روابط عمومی وزارت ارتباطات شاهد بوده‌ایم که این روند باید شتاب بیشتری بگیرد.
معاون وزیر ارتباطات افزود: انقلاب صنعتی چهارم و عصر دیجیتال در همه حوزه‌ها اثرگذار بوده و خواهد بود و می‌تواند تأثیر خود را بر حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ها در بحث رسانه‌ای نیز داشته باشد. بر این اساس ضروری است همگام با این تحولات، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نیز رختی نو به تن کنند تا از این جریان پرشتاب جا نمانند.
وی بابیان اینکه حرکت روابط عمومی‌ها باید مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین باشد گفت: تکنولوژی‌های نوین اطلاعات مردم را افزایش داده است هرچند در این بین بسیاری از آن‌ها با واقعیت همخوانی ندارد بر این اساس ضروری است که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین امکان انتقال اطلاعات صحیح و دقیق به‌ویژه در حوزه دستاوردهای وزارت ارتباطات را فراهم کنید.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت در سال‌های اخیر پروژه‌ها و اقدامات ارزشمندی را به سرانجام رسانده است که این اقدامات منجر به پیشرفت‌های مهمی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شده است که رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در تبیین آن داشته باشند.
فتاحی در خاتمه گفت: البته باید همیشه به نقش و حضور مردم توجه داشت چنانکه از ابتدای انقلاب چنین بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *