مدیر دیجیتال مارکتینک سفر مارکت

سفر مارکت موتور جستجوی گردشگری است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸

دورهمی سفر مارکت با اصحاب رسانه ۲۵ دی ۹۸ برگزار شد.
سفر مارکت هدف از برگزاری این دورهمی را آشنایی و شروع همکاری‌های جدید عنوان کرده بود.

سفرمارکت زیرمجموعه و برندی از شرکت ایرسا است؛ ایرسا با رویکردی نوین در بازار گردشگری ایران در سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. هم‌اکنون ایرسا به عنوان تنها شریک تجاری شرکت بین المللی iati در بازار ایران جهت ارائه خدمات سفر در حوزه B2B و به صورت کاملا آنلاین به آژانس‌های هواپیمایی سراسر ایران می باشد.

مدیر دیجیتال مارکتینک مارکت‌سفر با بیان اینکه حدود ۲۳۰۰ آژانس مسافرتی و هواپیمایی در ایران دارای مجوز بند الف یا ب هستند، گفت« ۱۹۰۰ آژانس از خدمات و سرویس‌های ایرسا استفاده می‌کنند.»


میثم کیهانی با اشاره به رشد اینترنت در کشور، گفت: «برخی از آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی که با صنعت و دانش دیجیتال آشنایی نداشتند، افت شدیدی کردند و انحصارطلبی باعث شد بازار بدون رقابت باشد و اولین کسی که از بازار بدون رقیب ضرر می‌کند، مشتری است. در بازار گردشگری با ایجاد انحصار و از بین رفتن آژانس های مسافرتی زیادی که در این صنعت فعالیت می کنند «تصمیم گرفتیم سفرمارکت را راه‌اندازی کنیم.»

سفرمارکت، مارکت‌پلیس است و به آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری یک حجره می‌دهد که محصولات‌شان را ارائه کنند و آژانس‌هایی که دارای مجوز های لازم باشند می‌توانند خدمات خود را در سایت سفرمارکت بفروشند.

میثم کیهانی مقایسه سفرمارکت با آژانس‌های فروش بلیت را بی‌معنی دانست و گفت: «سفرمارکت امکان مقایسه همه قیمت‌ها را به مشتری می‌دهد.»

شعار سفرمارکت این است که به گوگل احتیاجی ندارد، چراکه خود موتور جست‌و‌جوی سفر دارد.

کیهانی رویکرد اصلی مارکت‌سفر را این‌گونه توضیح داد: «همه آژانس‌ها باید برنده باشند، قابلیت جست‌وجو در پلتفرم، اتلاف وقت اتفاق نمی‌افتد، اطمینان از کیفیت خدمات، ارائه همه خدمات مربوط به سفر (ویزا، بلیت اتوبوس، قطار و بیمه)، ارائه ارزان‌ترین بلیت هواپیمایی داخلی و خارجی.»

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *