معاون وزیر ارتباطات: برای تکمیل پروژه های ICT از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات، به استفاده از ظرفیت مدیران کل ICT استان ها برای تکمیل پروژه های مجتمع های ICT تاکید کرد.
جلسه گزارش پیشرفت پروژه های ICT با حضور فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و حسین بنازاده مشاور و مدیر پروژه های ICT و جمعی از مشاوران پروژه ها در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

معارفی در این جلسه بعد از ارائه گزارش وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در ۸ استان کشور، با اشاره به وضعیت بازار و شرایط اقتصادی کشور، گفت: با توجه به این شرایط اولویت ما عدم توقف پروژه ها بود و تمام تلاش خود را برای این منظور انجام دادیم و پروژه ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت ها برای انجام پروژه های مجتمع های ICT در استان ها، افزود: برای ادامه و تکمیل پروژه ها از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم.


معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات از مشاورین و دست اندرکاران پروژه های مجتمع های ICT استان ها خواست در این پروژه ها به موضوع صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت سبز توجه داشته باشند و برنامه های برای این منظور در نظر بگیرند.

بر اساس همین گزارش، در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در ۸ استان کشور از آبان ماه سال ۹۷ تا آذرماه سال جاری ارائه شد.

همچنین، در بخش دیگری از این جلسه مشاورین پروژه های ICT سوالات خود درباره برگزاری مناقصات و انجام قرارداد ها را با کارشناس حقوقی سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کردند.

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *