رویداد؛

لیگ برنامه‌نویسی ژئوماتیک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸
 نخستین لیگ برنامه‌نویسی ژئوماتیک با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

لیگ ملی برنامه‌نویسی گیتا، مجموعه‌ای از مسابقات ویژه برنامه‌نویسان مبتنی بر زبان‌ها و فناوری‌های مختلف است که با هدف شناسایی استعدادهای برتر برنامه‌نویسی، معرفی آن‌ها به بازار کار و استفاده از تسهیلات کسر خدمت سربازی، بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

نخستین لیگ برنامه‌نویسی ژئوماتیک در ۵ محور برنامه‌نویسی Java (J2SE)، برنامه‌نویسی Front-End HTML , CSS, JavaScript، برنامه‌نویسی Android، برنامه‌نویسی WordPress و برنامه‌نویسی python (سمت سرور و کلاینت) برگزار می‌شود.

برندگان این مرحله ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی مسابقات، می‌توانند گواهی‌نامه‌های معتبر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کنند. همچنین معرفی به بازار کار در حوزه ICT، امکان استفاده از تسهیلات کسر خدمت سربازی (ویژه آقایان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد)، کارآموزی و همکاری پژوهشی برای کسب تجربه کاری از دیگر مزایای شرکت در این لیگ است.


متقاضیان در صورت کسب امتیاز مناسب در استارتاپ‌های مرکز نوآوری ژئوماتیک گیتا و مجموعه شتابدهنده‌های وابسته به آن با شرایط مناسب استخدام خواهند شد. همچنین برگزیدگان این مرحله در صورت تمایل و وجود توانمندی برای راه‌اندازی استارتاپ‌های مکان‌محور، می‌توانند برای حضور مستقل در شتاب‌دهنده مربوطه اقدام کنند.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام باید به سایت www.gitaevent.ir مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *