با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری؛

امکان حضور رایگان ۱۰۰ غیرتهرانی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران از توافق با ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای فراهم کردن اماکن حضور رایگان ۱۰۰ غیر تهرانی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.

به گزارش وبنا، متن اطلاعیه دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران به شرح زیر است:

امکان حضور رایگان برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان حضور در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری ممکن شد.


دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران طی توافقی با ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، و به منظور حمایت از حضور علاقه‌مندانی که ساکن شهر تهران نیستند، امکان حضور ۱۰۰ نفر برای مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنوراه وب و موبایل ایران را به صورت رایگان فراهم کرد.

هرساله بسیاری از علاقه‌مندان حضور در مراسم اختتامیه که از دیگر شهرها به تهران سفر می‌کنند سوای هزینه‌های مربوط به سفر باتوجه ۲ روزه بودن این رویداد باید در تهران اقامت داشته باشند. با توجه به گران شدن هزینه سفر از طریق هواپیما و مشکلات اقامت در تهران، برخی از متقاضیان علاقمند شهرستانی برای حضور در مراسم با مشکل مواجه می‌شوند‌. از این‌رو و با همکاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری هزینه حضور ۱۰۰ نفر از دانشجویان و علاقمندانی که ساکن تهران نباشند تامین خواهد شد.
علاقه مندان برای دریافت کد تخفیف حضور رایگان از طریق فرم https://survey.porsline.ir/s/EsqeXGg اطلاعات خود را ثبت کرده تا پس از بررسی و تایید بلیط رایگان برای حضور در مراسم اختتامیه را دریافت کنند.

 

* اصلاحیه: این خبر به دلیل حذف بخش «اقامت رایگان» از خبر منتشر در وبسایت جشنواره و و موبایل ایران، با حذف عبارت «اقامت رایگان» از تیتر و متن خبر، اصلاح شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *