سایت ایرنا تا پایان امسال بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۸۶

وبنا – سیدجلال فیاضی روز پنجشنبه گفت وگو :سایت ایرنا، یک سایت پویا و هوشمند است که با بهره‌گیری از آخرین فناوری “آی تی” طراحی و به صورت خودکار، تازه خواهد شد.
وی گفت: این سایت به گونه‌ای طراحی شده که هنگام تازه‌شدن به صورت خودکار دستکم ‪ ۱۰‬خبر اصلی (تاپ نیوز) به همراه عکس در صفحه اصلی آن قرار می‌گیرد.
فیاضی افزود: در این سایت، سعی شده بقیه خبرها نیز حتی الامکان همراه با عکس و تصویر باشد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگیهای سایت جدید این است که بعد از یکی دو بار که کاربر از آن استفاده کند خود سایت، گرایش و علاقه‌مندی کاربر را متوجه شده، در مراجعات بعدی به صورت هوشمندانه اخبار مورد علاقه کاربر را در راس اخبار قرار خواهد داد.
فیاضی ادامه داد: بخشهای سخن روز، مصاحبه اختصاصی و فیلم خبری نیز از دیگر قسمتهای این سایت جدید خواهد بود.
وی اولویت بعدی خبرگزاری جمهوری اسلامی را ایجاد سایتهای جدید اختصاصی استانها ذکر کرد و افزود: تا چندی پیش تنها سه استان دارای سایت استانی خبرگزاری بودند که طی یک ماه گذشته دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی به این تعداد اضافه شدند و تا پایان امسال همه استانهای کشور دارای سایت اختصاصی خواهند شد.
فیاضی همچنین گفت: براساس مصوبه اخیر هیات وزیران، دولت جز خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری دولتی دیگری نخواهد داشت.
وی افزود: طبق این مصوبه سایر خبرگزاری‌های دولتی باید به عنوان شبکه‌های اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرتبط شوند و هم‌اکنون درحال برنامه‌ریزی برای اجرای این حرکت در جهت تحقق مصوبه هیات دولت هستیم.
وی، جذب نیروی انسانی جوان درکنار نیروهای حرفه‌ای را از برنامه‌های دیگر خبرگزاری جمهوری اسلامی عنوان کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *