آگاهی از وبلاگهای به روز شده دوستان در بلاگفا

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۶

بلاگفا – یکی از نیازهای وبلاگ نویسان و خوانندگان وبلاگ آگاهی از به روز شدن وبلاگهای دوستان یا وبلاگهای مورد علاقه اشان است. برخی هر روز وبلاگهای مورد علاقه خود را چک میکنند و برخی دیگر نیز ار سایتهای کمکی استفاده میکنند که هر کدام نواقصی دارند.
«وبلاگهای دوستان» امکان جدید سرویس وبلاگ بلاگفا برای پاسخ به این نیاز کاربران است. امکانی که در نوع خود و در بین سایتهای مشابه منحصر به فرد است. کاربران بلاگفا میتوانند به سادگی آدرس وبلاگ دوستان یا وبلاگهای مورد علاقه خود را در فهرست وبلاگهای دوستان در بخش مدیریت وبلاگ وارد کنند و فهرست فوق را براساس تاریخ درج مطلب جدید در وبلاگها مشاهده کنند، بنابراین آگاهی از وبلاگهای به روز شده به سادگی و به سرعت امکان پذیر خواهد بود. این بخش بصورت خصوصی بوده و فهرست وبلاگهای درج شده در این بخش در صفحات وبلاگ نمایش داده نخواهد شد و تنها در بخش مدیریت وبلاگ و توسط مدیر یا مدیران وبلاگ قابل مشاهده است. برای استفاده از این امکان جدید در بخش مدیریت وبلاگ در منوی کنار صفحه گزینه «وبلاگهای دوستان» را انتخاب کنید.

اما امکان دیگری که به بلاگفا اضافه شده است افزایش ظرفیت بخش اسکریپتها و کدهای مخصوص کاربر و همچنین بخش درباره وبلاگ است. بخش اسکریپتها و کدهای مخصوص کاربر امکان درج ساده اسکرپیتها و کدهای سیستمهای آمار بازدیدکنندگان، نظرسنجی و خبرخوانها یا موارد مشابه را بدون تغییر در قالب وبلاگ فراهم میکند و بخش درباره وبلاگ نیز برای توضیح بیشتر درباره وبلاگ یا نویسنده آن می‌باشد که گاهی نیز توسط کاربران به عنوان روزنوشتهای کوتاه استفاده می شود . بسیاری از کاربران سایت پیشنهاد داده بودند که ظرفیت حروف قابل درج در این بخشها افزایش بیابد و در پاسخ به این پیشنهاد ظرفیت این بخشها از دو هزار حرف به بیست هزار حرف (ده برابر) افزایش یافت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *