تپ‌سی خبر داد؛

اختصاص سهمیه بنزین به سفیران تپ‌سی / تلاش می‌کنیم کرایه‌ها را افزایش دهیم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸

تپ‌سی به سفیران خود سهمیه سوخت می‌دهد.

این سامانه هوشمند جابه‌جایی مسافر در بلاگ خود از اختصاص بدون سقف سهمیه سوخت به سفیرانی که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته پیمایش داشته باشند، خبر داد.

به گزارش وبنا، سفیرانی که در هر هفته بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر ۱۰۰۰ کیلومتر، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.


متن خبر تپ‌سی به شرح زیر است:

با توجه با افزایش قیمت بنزین، می‌دانیم که تامین هزینه‌ها برای شما مشکل‌تر از پیش شده است. در همین راستا تلاش کردیم تا با پرداخت کمک هزینه خرید بنزین و کاهش درصد کمیسیون در روزهای ابتدایی سهمه بندی، کمی از نگرانی‌های شما را کاهش دهیم.

در ادامه تلاش خواهیم کرد تا ضمن مذاکره با دولت و نهادهای مرتبط، مبلغ کرایه‌ها را با توجه به وضعیت جدید تنظیم کرده و افزایش دهیم تا هزینه افزایش قیمت بنزین کمی برای شما جبران شود.

در همین راستا برای همراهی بیشتر با شما عزیزان، سهمیه بنزین بدون سقف را در نظر گرفتیم.

طرح جدید تپ‌سی برای همراهی با سفیران:
ویژگی‌های طرح:
سفیرانی که در هر هفته بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر ۱۰۰۰ کیلومتر، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند
مبلغ سهمیه ابتدای هر هفته به اعتبار سفیران افزوده خواهد شد
این سهمیه مازاد بر سهمیه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است
این طرح مخصوص خودروهای پلاک شخصی است و برای شرکت در آن نیاز به ثبت نام نیست.
پیامک میزان پیمایش، شنبه هر هفته در پیام درون برنامه ارسال می‌شود
نکته: برای شرکت در این طرح نیازی به ثبت‌نام نیست و تمام سفیران تپ‌سی با پلاک شخصی با پیمایش هفتگی بیشتر از ۱۰۰۰ کیلومتر در تپ‌سی واجد شرایط دریافت این هدیه می‌شود.

در هفته گذشته خبر طرح جدید اسنپ برای ارائه سهمیه سوخت به رانندگان نیز منتشر شد.

اسنپ برای رانندگانی که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته پیامایش داشته باشند، برای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش مضاف بر ۱۰۰۰ کیلومتر اولیه،  ۱۰ هزار تومان، معادل ۷ لیتر بنزین، سهمیه سوخت در نظر گرفته است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *