معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در گفتگو با وبنا؛

رتبه‌بندی کسب‌وکارهای آنلاین پس از اعمال نظرات اتحادیه و انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی منتشر می‎‌شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸

رتبه‌بندی کسب و کارهای آنلاین هنوز به مصرف‌کنندگان اعلام نشده است.

به گزارش وبنا، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در خبرنامه جدید خود از کسب و کارهای درخواست کرده تا با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام رتبه‌بندی کسب و کارهای آنلاین به مصرف‌کنندگان، با ورود به بخش رتبه‌بندی در کارتابل اینماد خود از سوابق عملکرد خود مطلع شوند و در فرصت باقی مانده نسبت به بهبود آن  اقدام کنند.

متن این ایمیل به شرح زیر است:


«کسب و کارهای محترم دارای نماد اعتماد الکتررنیکی
به اطلاع می ‏رساند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در گام دوم رتبه‏بندی کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد، در نظر دارد بزودی اطلاعات سوابق عملکرد(در این گام، اطلاعات پاسخگویی به شکایات، سوابق مغایرت با دستورالعمل نماد و سابقه فعالیت) متعلق به هر کسب و کار را در پروفایل اینماد برای اطلاع مصرف‏کنندگان منتشر نماید. در همین راستا، کسب و کارهای محترم می‏توانند با مراجعه به بخش رتبه‏بندی در کارتابل اینماد خود، از اطلاعات سوابق عملکرد خود مطلع شده و در فرصت باقی‏ مانده نسبت به بهبود سوابق خود اقدام نمایند. کسب و کارهای محترم می‏توانند جهت دریافت راهنما و اطلاعات بیشتر به بخش رتبه بندی در کارتابل اینماد مراجعه نمایند. هم‏چنین دریافت نظرات و سوالات کسب و کارها در این حوزه از طریق پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir امکان‏پذیر است.»

بهنام امیری، سرپرست معاونت تسهیل تجاری و توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در گفتگو با وبنا از جلسه مشترک مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اتحادیه کشو.ری کسب و کارهای مجازی و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی خبر داد و گفت: «قصد داشتیم هفته گذشته رتبه‌بندی کسب و کارهای آنلاین را به اطلاع مصرف کنندگان برسانیم ولی با توجه به نقطه نظرات بخش خصوصی جلسه‌ای با اتحادیه کسب و کارهای مجازی و انتجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در رابطه با رتبه بندی کسب و کارها برگزار شد.»

امیری در ادامه گفت: «از یک سال و نیم پیش کسب و کارها به رتبه بندی خود در کارتابل اینماد خود دسترسی داشتند. اطلاع رسانی رتبه بندی کسب و کارهای آنلاین به مصرف کنندگان پس از اعمال نظرات و پیشنهادات در آینده منتشر می‌شود.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *