در بیانیه زرین‌پال مطرح شد؛

حرکت به سمت فضای White List راه را برای رانت باز خواهد کرد / کمپین «مسئولیم» به دنبال ایجاد گفتمان بین صاحبان کسب وکارهای اینترنتی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸

کمپین «مسئولیم» توسط زرین پال راه‌اندازی شد.

در بیانیه‌ای که از سوی مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال منتشر شده است از ایجاد فضای White List به جای نگرش Black List، ابراز نگرانی شده و این موضوع آغازی برای ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان قلمداد شده است.

به گزارش وبنا متن این بیانیه به شرح زیر است:


یکی از ارزش‌های سازمانی زرین پال کنار هم بودن و ایجاد روابط پایدار و بلند مدت با پذیرندگان و شرکای تجاری خود می‌باشد و یلدا بهانه‌ای است که مانند هر سال دقایقی بیشتر کنار هم بودنمان را جشن بگیریم و ما امسال تصمیم گرفته‌ایم تا کنار هم بودنمان را کمی مسئولانه تر تجربه کنیم.
با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در فضای تجارت الکترونیکی کشور نظیر قطع سراسری اینترنت و همچنین ساختار تصمیم‌گیری‌های اخیر که طی هفته‌های گذشته بدون توجه به تبعات آن برای کسب‌وکارهای این‌حوزه در حال عملیاتی شدن هستند که از جمله آنها می‌توان رمز دوم پویا، محدودیت سقف برداشت از حساب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، رتبه بندی نماد الکترونیک پرسش‌های بی پاسخ بسیاری در ذهن صاحبان کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده است. ایجاد محدودیت‌های بسیار از سوی نهادهای ناظر و تصمیم‌گیر که بیشتر به حذف صورت مسئله شبیه می‌باشد و حرکت به سمت فضای White List به جای نگرش Black List که اساسا پیش از این برای برخورد با متخلفین مرسوم بوده است منجر به ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان خواهد شد.
لذا با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی برند زرین‌پال و تعهدی که برای حمایت از کسب و کارها در خود احساس می‌کند اقدام به برگزاری کمپین «مسئولیم» نموده است.
ما در کمپین «مسئولیم» سعی کرده‌ایم تا در راستای ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری با آماده کردن فضای گفتمان میان صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و فعالان حوزه تجارت الکترونیک بخشی از دغدغه‌های آن ها را مطرح و از طریق رسانه‌ها مطالبه گری را آغاز کنیم. در بخشی دیگر این کمپین سعی کرده‌ایم با تهیه و تولید محتوای ویدیویی ایجاد حس مسئولیت پذیری و حس امید برای ماندن در مسیر توسعه کسب و کار را دنبال کنیم.

زرین پال دریافته است که آموزش همواره نقش مهمی در توسعه کسب و کار و افزایش فروش پذیرندگان داشته است لذا خود را ملزم می‌داند تا مثل همیشه کنار کسب و کارها و پذیرندگان خود باشد و با تولید و آماده کردن محتوای آموزشی مسئولیت خود را به بهانه یلدا انجام دهد.

از همه تلاشگران حوزه تجارت الکترونیک دعوت می‌کنیم تا به کمپین مسئولیم بپیوندند.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام، آفرین به زرین پال بابت این کمپین خوبی که راه اندازی کرده، با آرزوی موقثیت برای تمام کسب و کارهای ایرانی.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *