در مراسم اختتامیه و با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

برگزیدگان جشنواره کودکآنلاین معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸

نخستین جشنواره کودکآنلاین با برگزاری آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.
آیین پایانی نخستین جشنواره کودکآنلاین عصر امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مقامات، مدیران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر، با معرفی آثار برگزیده این جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه و وبسری برگزار شد.

در بخش فیلم کوتاه جایزه بزرگ این جشنواره تعلق گرفت به فیلم «فیکا و فیدان» به کارگردانی «دلاور دوستانیان». «باتک» به کارگردانی «مهدی ماهان» و «به هیچ کس نگو کجایی» به کارگردانی «شهریار مردای گور گاورزی» نیز به ترتیب رتبه های اول و دوم هنری این بخش از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کودکآنلاین در بخش فیلم کوتاه هم به فیلم «درخت پرتغال» به کارگردانی «امیر هوشنگ معین» اعطا شد.


در بخش وبسری، هیات داوران به اتفاق آرا فیلم «بارماخ» به کارگردانی «امین حق شناس» را شایسته جایزه بزرگ نخستین جشنواره کودکآنلاین در بخش وبسری دانستند.

فیلم های «گاودرمانی» به کارگردانی مهدی شاه پیری و «خل و چل» به کارگردانی نوید سید علی اکبر هم به ترتیب رتبه های اول و دوم هنری این بخش را به خود اختصاص دادند.

هیات داوران فیلم «نی نی ناف» به کارگردانی «گلنوش شریفی» را به عنوان رتبه نخست کسب و کار و «شورای سیاستگذاری» به کارگردانی «پوپک کفیلی» را به عنوان رتبه دوم کسب و کار این بخش از جشنواره کودکآنلاین معرفی کردند.

همچنین «هوتن پورزکی» آهنگ ساز تعدادی از آثار وبسری جشنواره کودکآنلاین از سوی هیات داوران به عنوان پدیده این جشنواره انتخاب شد.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *