بلاگ اسکای همیشه در دسترس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷

وبنا – مطمئنا احترام به کاربران یکی از سیاستهای اصلی و مهم مدیران بلاگ اسکای در طول سالهای فعالیت این سایت در عرصه وب بوده و هست و از این جهت فراهم آوردن سه فاکتور اساسی امنیت، پشتیبانی و در دسترس بودن سایت حائز اهمیت بسیار است و این در حالیست که امروزه سایتهای بزرگ با همین سه آیتم اصلی سنجیده می شوند و برتری هر کدام بر دیگری مشخص می شود.
از این میان بلاگ اسکای در سال گذشته توانسته رکورد خوب و مناسبی در این سه آیتم از خود به جای گذارد. در رابطه با فاکتور امنیت می توان گفت که بلاگ اسکای در سال گذشته هیچگونه مشکل امنیتی نداشته و این در حالی بود که برای وب ایرانی مشکلات امنیتی زیادی به وجود آمد و متاسفانه این خود باعث کاهش اعتماد کاربران به امنیت سرویس های وبلاگ ایرانی شد اما تلاش بلاگ اسکای بر این بود که امنیت را به طور تمام و کمال برای کاربران خود فراهم آورد. البته باید خاطر نشان ساخت که تضمین امنیت صد در صد در دنیای وب هیچگاه میسر نمی باشد اما هدف تیم بلاگ اسکای براینست که با استفاده از تجربیات و تخصص خود، امنیت را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.
به لحاظ پشتیبانی در طول یکسال گذشته اکثر ایمیل ها در کوتاهترین زمان پاسخ داده شده و به پیشنهادات، نظرات و انتقادات کاربران رسیدگی گردید. راه اندازی وبلاگ مدیران سایت از دیگر اقدامات بلاگ اسکای برای بهبود پشتیبانی و ارتباط با کاربران بود. تلاش بلاگ اسکای بر این است که ضمن حفظ این روند، پشتیبانی خود را بهبود نیز ببخشد و این در حالیست که ارائه خدمات پشتیبانی در سرویسهای رایگان حتی در سایتهای خارجی رایج نیست و رفع اشکالات کاربران صرفا در سطح Forum ها صورت می پذیرد.
آیتم دیگر که همواره برای کاربران اینترنتی اهمیت خاصی دارد در دسترس بودن همیشگی سایت (Uptime بودن سایت) است. در طول سال گذشته بلاگ اسکای رکورد بسیار موفقی را در این مورد از خود به جا گذاشت و در مدت ۳۸۵ روز حتی بدون یک Reset سرور سایت دائما در دسترس کاربران بود (۱۰۰% Uptime) و این نسبت به سایتهای مشابه رکوردی کاملا متفاوت و در خور توجه بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *