با هدف تمرکز بر توسعه‌ی سایر خدمات؛

کافه‌بازار فعالیت سرویس «برنامه‌ی آنی» را متوقف می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸

کافه‌بازار با هدف تمرکز بر توسعه‌ی سایر خدمات خود به کاربران و توسعه‌دهندگان، فعالیت «برنامه‌ی آنی» را متوقف می‌کند.
«برنامه‌ی آنی» محصولی بود که در راستای ساده‌سازی استفاده از برنامه‌ها برای کاربر و سریع‌تر شدن ساخت محصول برای توسعه‌دهندگان از ابتدای مرداد ۹۶ فعالیت خود را در بازار آغاز کرد. اکنون با گذشت بیش از دو سال از فعالیت این سرویس، کافه‌بازار با بررسی اولویت‌ها به این نتیجه رسیده است که بر ارائه خدمات بهتر به کاربران و توسعه‌دهندگان متمرکز شود.
از این رو ضمن قدردانی از توسعه‌دهندگان و کاربرانی که در این مدت از این محصول استفاده کرده‌اند، به اطلاع می‌رسانیم که برنامه‌ی آنی تا ساعت ۲۰ روز ۱۶ دی به ارائه‌ی خدمت به کاربران ادامه می‌دهد. پنل کاشان برای توسعه‌دهندگان در ساعت ۲۰ روز ۲۵ آذر ۹۸ بسته می‌شود.
کافه‌بازار برای جبران هزینه‌های کاربران، به تمام کاربرانی که از ابتدا تا کنون خرید آنی در دسته‌ی کتاب و فیلم داشته‌اند، تا تاریخ ۱۶ دی، مبلغ خریدهای آنان را بازپرداخت (به شکل اعتبار بازار) خواهد کرد.

تیم پشتیبانی کافه‌بازار از طریق نشانی ایمیل support@cafebazaar.ir یا شماره ۴۱۲۵۳۰۰۰-۰۲۱ آماده‌ی پاسخگویی و راهنمایی کاربران خواهد بود. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند همچون همیشه با ایمیل developers@cafebazaar.ir یا شماره تلفن ۹۱۰۰۹۷۹۸-۰۲۱ از خدمات پشتیبانی کافه‌بازار بهره‌مند شوند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *