انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی فراخوان داد؛

برای کاهش تبعات فعال شدن رمز دوم پویا راهکار دهید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با انتشار فراخوان از اعضای خود خواستار ارائه راهکار برای کاهش تبعات فعال شدن رمز دوم پویا شد.

به گزارش وبنا متن این فراخوان به شرح زیر است:

اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)


می‌دانیم که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که فیشینگ در حوزۀ پرداخت‌های اینترنتی برای خریداران اینترنتی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، پلیس فتا و قوۀ قضائیه ایجاد کرده است، به عنوان راهکاری برای حل این مشکلات، «رمز دوم پویا» به عنوان یک راهکار کلی در نظر گرفته شده است و از ابتدای دی‌ماه اجرایی خواهد شد.

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نسبت به راهکار اتخاذ شده و شیوۀ اجرایی شدن این تصمیم انتقادات جدی دارد. برآوردها و پیش‌بینی‌ها هم حکایت از آن دارد که با فعال شدن رمز پویا، احتمالا شاهد کاهش جدی به خصوص در فروشگاه‌های اینترنتی (خرده‌فروشی) و پرداخت‌های ریز خواهیم بود خواهیم بود.

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از اعضای خود و همچنین تمامی عزیزان فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین دعوت می‌کند در راستای کمک به حل مشکلات یا لااقل کاهش آنها، چه در حوزۀ فیشینگ و چه در جهت تبعات تصمیم به فعال‌سازی رمز دوم پویا، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و به خصوص راهکارهای اجرایی خود را به info@eanjoman.ir ارسال فرمایند تا پس از جمع‌بندی همراه با نظرات انجمن، به عنوان پیشنهادات انجمن صنفی برای کاهش تبعات این تصمیم به مراجع ذیصلاح ارسال شود.

پیشاپیش از همکاری، مشارکت و مسئولیت‌پذیری شما تشکر می‌کنیم. امیدواریم با همراهی شما بتوانیم در کاهش تبعات شدید این تصمیم مشارکت داشته باشیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *