هادیان، دبیر جشنواره کودکانلاین:

نمایش آثار منتخب جشنواره «کودکانلاین» به مدت ۳ روز / برگزیدگان شنبه آینده معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸

سیدجمال هادیان، دبیر جشنواره فیلم کوتاه و وبسری کودکانلاین گفت: پس از یک سال مداومت، روز شنبه برگزیدگان جشنواره کودکانلاین معرفی و تندیس این جشنواره را دریافت خواهند کرد.

هادیان با اشاره به شیوه نمایش آثار منتخب کودکانلاین افزود: ۹۰ فیلم کوتاه و ۲۵ مجموعه سریال اینترنتی برگزیده در طول ۳ روز از چهارشنبه تا جمعه این هفته در سالن شماره ۸ باغ کتاب تهران به نمایش در خواهد آمد.
وی با دعوت از مردم برای تماشای آثار منتخب این جشنواره در طول این مدت، گفت: جشنواره کودکآنلاین برای نخستین بار در کشور مفهوم مغفول وبسری یا سریال اینترنتی را به عنوان یکی از مهمترین نوع محتوای رایج در فضای مجازی مطرح کرد و موفق به حمایت و هدایت ایده های برگزیده در این گونه محتوایی شد.
دبیر جشنواره کودکآنلاین با توجه به مدلسازی شتابدهنده محتوا در بطن جشنواره کودکانلاین افزود: برای نخستین بار در فرآیندی شتابدهی در حوزه محتوا، ۲۵ ایده خام به ۲۵ مجموعه وبسری و کسب و کار محتوامحور تبدیل شدند و این یعنی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در حوزه محتوا.
وی اضافه کرد: از این پس این مدل از آفرینش کسب و کار در تولید محتوا نمونه و الگوی مناسبی برای همه علاقمندان و سرمایه گذاران حوزه محتواست و در حقیقت نهضت تولید محتوا در کشورمان حلقه مفقوده خویش در مدیریت تولید محتوا را یافته است.
هادیان ادامه داد: از همه نهادهای و شرکت های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی، رسانه ها و سکوهای توزیع و پخش محتوا دعوت می کنم با توجه به اهداف و سلایق خویش و برای تبلیغ و ترویج کالاها و خدمات خودشان از ظرفیت های ایجاد شده در کسب و کارهای محتوامحور استفاده کنند و در پیشبرد نهضت تولید محتوای ایرانی اسلامی مشارکت داشته باشند.
گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه و وبسری کودکانلاین با هدف شکل‌گیری نهضت تولید محتوای ایرانی اسلامی در کشور و شناسایی و اصلاح حلقه های تولید محتوا از ابتدای آذرماه سال گذشته با پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد و اینک پس از یکسال به ثمر نشسته و برگزیدگان خود را می شناسد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *