بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا خبر داد؛

ثبت بیش از ۳۰۰۰ اثر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران / مرحله اول داوری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸

داوری مرحله اول دوزادهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد.

با تمام شدن مهلت ثبت در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اولین مرحله از داوری آثار آغاز شد.

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا از ثبت نام بیش از ۳۰۰۰ اثر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد و گفت: «در دوره یازدهم جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در دو دسته جداگانه ثبت‌نام می‌شدند ولی در این دوره تمام آثار در قالب نوع کسب و کار ثبت نام شدند. به این معنی که صاحبین اثر در ابتدا کسب و کار خود را تعریف و اپلیکیشن یا وبسایت خود را معرفی می‌کردند. با گروه‌بندی کسب‌وکارها، در ادامه در هر گروه رأی‌گیری می‌شود و اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها به طور جداگانه معرفی می‌شوند.»


شلیله از آغاز مرحله اول داوری از امروز، ۱۶ آذر ۹۸ خبر داد و گفت: «داوری مرحله اول از امروز آغاز شده است و تمامی افرادی که در این سال‌ها در جشنواره وب و موبایل وبسایت یا اپلیکیشن ثبت کرده‌اند حتی اگر امسال در جشنواره شرکت نکرده باشند، می‌توانند با ورود به پنل خود در وبسایت جشنواره وب و موبایل ایران، به داوری آثار بپردازند. روال داوری این دوره  جشنواره با دوره قبل فرقی نکرده است. داوران با ورود به صفحه هز اثر و مشاهده آن می‌توانند نظر مثبت یا منفی خود را نسبت به آن اثر اعلام کنند.»

او ادامه داد: «داوری مرحله اول تا پایان آذر ۹۸ ادامه دارد البته با توجه به تأخیری که به دلیل قطع اینترنت ایجاد شد، ممکن است چند روز تمدید شود. با پایان مرحله اول داوری، شورای داوری کاندیدهای هر گروه را از بین آثاری که بیشترین رأی را داشته باشند، انتخاب خواهد کرد. سپس رأی‌گیری برای انتخاب اثر برتر از بین پنج کاندید هر گروه آغاز خواهد شد.»

گفتنی است دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بهار ۹۸ شروع به کار کرد و طبق برنامه اعلام شده، در هفته اول بهمن ۹۸ به کار خود پایان خواهد داد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *