خوراک موبایلی برای وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۷

وبنا – برای اولین بار، «بانک اطلاعات تخصصی تلفن همراه ایران» به صورت رایگان و در راستای محتواسازی برای وب سایت‌ها و وبلاگ‌های ایرانی، جدیدترین اطلاعات گوشی‌های موبایل روز ایران و جهان و همچنین آخرین اخبار مرتبط را به صورت خوراک {RSS FEED} و رایگان در اختیار تمامی مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌های علاقه‌مند در قرار داده است.


«خوراک» در دنیای وب امروز، یک فایل بر پایه اکس ام ال است که شامل عنوان‌های کوتاه به‌ همراه یک پیوند به مرجع اصلی و کامل‌تر آنهاست. دو نوع اصلی خوراک٬ RSS و ATOM می‌باشند. هم‌اکنون سایت‌های مرجع و سایت‌های خبری، منابع اصلی خوراک‌ها به شمار می‌روند٬ همچنین خوراک‌ها برای پیگیری وضعیت آب‌وهوا٬ فهرست‌های برترین‌ها و آخرین نتایج جست‌وجو و آگاهی از آخرین اخبار نیز کاربرد دارند.


شایان ذکر است که این خوراک‌ها دارای گروه‌بندی‌های متنوعی هستند و سایت‌ها می‌توانند به صورت جداگانه آخرین گوشی‌های یک برند خاص یا تمامی برندها را به همراه معرفی گوشی مورد نظر در صفحات مورد نظر خود نمایش دهند.
همچنین آخرین اخبار بیش از ۳۰ خبرگزاری داخلی در این زمینه جمع‌آوری شده و در سایت‌ها و وبلاگ‌ها با ذکر منبع اصلی قابل استفاده خواهند بود.


برای آگاهی بیشتر به بخش «خوراک برای سایت‌ها» در صفحه اول سایت صفر به آدرس www.sefr.ir یا آدرس sefr.ir/Rss مراجعه فرمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *