بنیانگذار کیش‌برگ در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

کیش برگ بر اساس قانونی فیلتر شد که سال گذشته حذف شده بود/ موقتا رفع فیلتر شدیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸
فیلتر زودل

روز گذشته رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در صفحه توئیتر خود از فیلتر شدن وبسایت کیش‌برگ خبر داد.

کیش برگ سایت تخفیف گروهی در حوزه گردشگری است که در جزیره کیش فعالیت می‌کند.

علیرضا زیادزاده، بنیانگذار کیش برگ در گفتگو با وبنا ضمن تایید خبر فیلتر شدن کیش‌برگ، توضیح داد: «کیش‌برگ با شکایت سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل نداشتن تی‌نماد فیلتر شد. تی‌نماد نماد اعتماد گردشگری در فضا مجازی بود که سال گذشته هیئت مقررات زدایی، کسب و کارهای آنلاین حوزه گردشگری را از دریافت آن معاف کرد. برای فعالیت کسب و کارهای آنلاین در حوزه گردشگری دارا بودن اینماد کافیست.»


زیاد زاده ادامه داد: «کیش برگ برای فعالیت در جزیره کیش دارای مجوز فعالیت اقتصادی در کیش، مجوز بند ب گردشگری، آژانس گردشگری و اینماد دو ستاره است. سازمان منطقه آزاد کیش با دستگاه عریض و طویل خود نمی‌دانست که قانون تی‌نماد یک سال و نیم پیش حذف شده است. قسمت حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش از ما به دادستانی کیش شکایت کرده و دادستانی کیش یه دادستانی تهران نامه زده و کیش برگ فیلتر شده است. این در حالیست که سازمان منطقه آزاد کیش قبل از اقدام قانونی علیه ما، ما را برای دریافت توضیحات دعوت نکرده بود.»

بنیانگذار کیش برگ از دستور رفع فیلتر موقت کیش برگ خبر داد و گفت: «از معاونت دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی کمال تشکر را دارم. با پیگیری های اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با قوه قضائیه رفع فیلتر شده‌ایم.»

زیادزاده در پایان گفت: «کیش برگ ۱۵ پرسنل دارد که شبانه روز و در سه شیفت فعالیت می‌کنند. وکیل کیش برگ ضرر و زیان‌های وارده را پیگیری خواهد کرد.»

رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفتگو با وبنا گفت: «دادستانی تهران با مذاکره با دادستانی کیش سبب صدور دستور رفع فیلتر موقت سایت کیش برگ شد.»

الفت نسب از نامه نگاری با معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: «به معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای پیگیری دستورالعمل آن معاونت در رابطه با بررسی شکایات از کسب و کارهای آنلاین نامه زدیم. قرار بود شکایات از کسب و کارهای آنلاین در کمیته ای در معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی و در صورت مرتفع نشدن مسائل به قوه قضائیه منتقل شود. در این نامه درخواست کرده ایم برای آن دسته از مدیران دولتی که مستقیما از کسب و کارها شکایت می‌کنند، مجازات در نظر گرفته شود.»

 

نامه مدیر حقوقی سازمان منظقه آزاد کیش به دادستان کیش:

نامه کیش برگ به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *