قائم مقام مدیرعامل شبکه تبلیغاتی تپسل در گفتگو با وبنا:

در پی قطع اینترنت تپسل و مدیااد ۶۰ درصد و تگرو ۱۰۰ درصد افت فروش داشتند / هفته گذشته زیرساخت «مدیااد» به ایران منتقل کردیم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸

شرکت تبلیغات آنلاین تپسل از جمله کسب و کارهای آنلاین است که از قطع اینترنت در هفته گذشته متضرر شده است.

سعید صادقی، قائم مقام مدیرعامل شبکه تبلیغاتی تپسل در گفتگو با وبنا در مورد ابعاد مختلف زیان تپسل از قطعی اینترنت توضیح داد.

صادقی با بیان اینکه تپسل سه پلتفرم دارد، گفت: «در جریان قطع اینترنت فروش پلتفرم تپسل که به تبلیغ در اپلیکیشن های موبایل می پردازد ۶۰ درصد، «مدیا اد»، پلتفرم تبلیغ در وبسایت ها ۶۰ درصد و تگرو، پلتفرم تبلیغ در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ ۱۰۰ درصد با افت مواجه شد.»


قائم مقام مدیرعامل شبکه تبلیغاتی تپسل دلیل اصلی خسارات را نبود دسترسی به موتورهای جستجو قلمداد کرد و گفت: «مهمترین چالش تپسل نبود دسترسی به ابزارهای مورد نیاز بازاریابی دیجیتال نظیر ادجاست و گوگل آنالیتیکس است. با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران ما از موبایل استفاده می کنند، با ادامه قطع اینترنت همراه زیان شرکت تبلیغات آنلاین تپسل همچنان ادامه دارد.»

صادقی در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در رابطه با زیرساخت تپسل، گفت: «زیرساخت پلتفرم تپسل در ایران بود ولی در هفته گذشته زیرساخت پلتفرم «مدیا اد» به ایران منتقل شد.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *