مدیرعامل تخفیفان در گفتگو با وبنا؛

کاهش ۹۰ درصدی فروش تخفیفان با قطع اینترنت / مرخصی های اجباری و وضع تعلیقی شرکت انگیزه پرسنل را کم کرده است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل تخفیفان از کاهش ۹۰ درصدی فروش این پلتفرم به دلیل قطع اینترنت خبر داد.

نازنین دانشور در گفتگو با وبنا در رابطه با وضعیت تخفیفان در هفته قطع اینترنت، گفت: «در زمان قطع اینترنت در دسترسی به درگاه پرداخت، زیرساخت های مانیتورینگ، ابزارهای بازاریابی، استفاده از سرویس های خارجی و ارتباط با مشتری دچار مشکل بودیم.»

دانشور با بیان این که فروش تخفیفان به ۰.۱ حالت عادی کاهش پیدا کرده بود، گفت: «صرفا وبسایت تخفیفان بالا بود و ترافیک و فروش نداشت. در حال حاضر کم کم وضعیت فروش ما بهتر شده است ولی هنوز به رقم قبلی نزدیک نیست.»

مدیرعامل تخفیفان ادامه داد: «هنوز اینترنت موبایل وصل نشده است و تخفیفان از این جهت که سرویس محور است و کسب و کارهای سرویس محور مکان محور هستند به دلیل وصل نشدن اینترنت  همچنان با زیان همراه است.»

دانشور در پایان گفت: «شرکت بیش از یک هفته است که در حالت تعلیق است و مرخصی های اجاری و شرایط به وجود آمده انگیزه پرسنل تخفیفان را کم کرده است.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.