بیانیه انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی درباره قطعی سراسری اینترنت:

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از مشکلات حاصل از قطعی اینترنت گزارش ارائه می کند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در پی قطع سراسری اینترنت با انتشار بیانیه ای از اعضا خود خواست مشکلات و خساراتی را که به دلیل قطع اینترنت بر آن ها وارد شده است، به طور مکتوب گزارش دهند.

به گزارش وبنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

ما کسب و کارهای اینترنتی، هفتۀ بسیار بدی را گذراندیم و هنوز هم با عواقب آن درگیر هستیم. با وجود اینکه تا حد قابل توجهی، اینترنت در بخش‌های مختلف کشور وصل شده است می‌دانیم که تا بازگشت شرایط به وضعیت پیشین، هنوز راه درازی در پیش داریم و تا عادی شدن اوضاع، باید صبر بیشتری داشته باشیم.


می‌دانیم در این شرایط بحرانی که با آن روبرو هستیم هرگونه صحبتی، حتی منطقی، و هرگونه مطالبه‌‌گری، حتی به جا، می‌تواند به شکل‌های نادرستی تعبیر شود. به همین دلیل در حال حاضر ضمن دعوت تمام اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به آرامش، از شما دعوت می‌کنیم مشکلات و خساراتی را که متحمل شده‌اید به شکل مکتوب با ارائۀ دلایل و مستندات به انجمن ارسال فرمایید.

انجمن در حال حاضر در حال آماده سازی گزارشی از مشکلات پیش‌آمده برای فضای کسب و کار آنلاین و استارتاپ‌های کشور است. پس از تکمیل گزارش، به صورت درست و به جا، این گزارش جهت بررسی هزینه‌ها و تبعاتی که اتخاذ این تصمیمات داشته است، ارائه خواهد شد. لطفاً مشکلات خود را به info@eanjoman.ir ارسال فرمایید.

ما هم مثل شما می‌دانیم که بخشی از آنچه در این مدت از دست رفته‌است، اعتماد است. اعتماد مشتریان، اعتماد سرمایه‌گذاران و اعتماد همکاران. می‌دانیم در حال حاضر سخت است بگوییم که می‌توان در این فضا کار کرد، می‌توان ساخت و می‌توان رشد و توسعه داد. ما هم نگران هستیم اما می‌دانیم در شرایط فعلی با آرامش و بدون تصمیم‌های احساسی بهتر به نتیجه می‌رسیم. تلاش می‌کنیم، با هم و در کنار هم بر این مشکلات فائق آییم و باز هم فضای مناسب و رو به رشدی را در فضای کسب و کار آنلاین شاهد باشیم.

انجمن صنفی کسب وکار اینترنتی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *