بنیانگذار استاد سلام در گفتگو با وبنا؛

قطع اینترنت ۷۵ درصد فروش «استاد سلام» را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸

استاد سلام از جمله کسب و کارهای نام آشنایی است که از قطعی اینترنت متضرر شده است.

نغمه عقیلی، بنیانگذار استاد سلام در گفتگو با وبنا از کاهش ۷۵ درصدی فروش استاد سلام خبر داد.

عقیلی با بیان اینکه فروش استادسلام به ۲۵ درصد شرایط معمول رسیده است، گفت: «سرور استاد سلام در ایران است و زیر نظر ابرآروان هستیم. سایت استاد سلام از دقایق اول قطعی اینترنت بین الملل وصل بود با این حال با قطعی اینترنت ۷۵ درصد ظرفیت استاد سلام خالی شده است.»


نغمه عقیلی با انتقاد از وضع فعلی اینترنت گفت: «استاد سلام شاگردان زیادی در خارج از ایران دارد ولی با وضع پیش آمده برای هماهنگی معلم و شاگرد امکان استفاده از ایمیل و پنل نیست و شخصا هماهنگی بین شاگرد و معلم را انجام می‌دهم.»

عقیلی با بیان اینکه استاد سلام ۲ میلیون کاربر دارد، گفت: «نمی توانم به تمام ۲ میلیثون کاربر استاد سلام پیامک دهم ولی برای حفظ اعتبار استاد سلام روزانه به ۱۰ تا ۲۰ هزار کاربر پیامک می‌دهم. یعنی از ۲۵ درصد فروش خود ۲۰ درصد را به ارسال پیامک اختصاص داده‌ام.»

بنیانگذار استاد سلام ادامه داد: «معلم‌ها برای فعالیت و نمایش اطلاعات تماس خود در استادسلام از قبل هزینه پرداخت کرده‌اند ولیدر حال حاضر امکان نمایش اطلاعات آن‌ها وجود ندارد. ما مانند دولت نیستیم که بتوانیم بگوییم تقصیر من نیست، باید ضرر معلم‌ها را جبران کنیم. کاش موتور جستجوی خوب و جوابگو داشتیم ولی در حال حاضر به دلیل نبود موتور جستجوی داخلی کارآمد مشکلات زیادی برایمان به وجود آمده است.«

عقیلی در پایان گفت: «با وضع پیش آمده برای اینترنت جو حاکم در بین کارمندان استاد سلام عزم برای مهاجرت از ایران است. کارمندانی داریم که هم خانم و هم آقا کار آنلاین دارند و در حال حاضر دچار بحران شده‌اند.»

گفتنی است در پی اعتراضات و حواشی پیش آمده پس از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، از ۲۵ آبان ۹۸ دسترسی به اینترنت بین الملل در سراسر ایران قطع شد است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *