وی‌ویو و رونمایی نسخه جدید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۷

نسخه جدید سایت مینی بلاگ وی‌ویو راه اندازی شد. محمدرضا رضانیا مدیر سایت وی‌ویو در وبلاگ این سایت نوشته است. “بعد از حدود گذشت ۱ سال و نیم از راه اندازی سایت وی ویو و با وجود مشکلات زیاد که در این مدت با آن دست و پنجه نرم کرده ایم، هم اکنون نسخه جدید و کاملا متفاوت وی ویو بر مبنای پلاتفورمی کاملا جدید رونمایی شده است. در نسخه جدید سعی شده از بازخوردها و نظراتی که در این مدت از کاربران گرفته شده استفاده بهینه شود و تلاش بر این بوده که سایت برای سلیقه های مختلف کاربران ایرانی مورد پسند قرار بگیرد.”


وی در ادامه آخرین مطلب وبلاگ وی ویو نوشته است: “نرم افزار پایه وی ویو جدید بطور کلی دگرگون شده و کلیه کدها از اول بازنویسی شده اند. همچنین طراحی ظاهری سایت نیز کاملا تغییر کرده است و سرعت بارگذاری صفحات نیز افزایش یافته و سعی شده از تکنولوژی آژآکس بطور بهینه تر در سایت استفاده شود. بعلاوه نسخه جدید از حالت بتا نیز خارج شده است.
همچنین بسیاری از عملکردها در سایت تغییر کرده و کاملا بهینه شده اند، بعلاوه بخش ها و کارکردهای جدیدی نیز اضافه شده اند. از قابلیت‌های جدید می‌توان به امکان شخصی سازی پروفایل، تغییر در عملکرد امکان خصوصی کردن پست ها به این صورت که کاربر تنها به افرادی که تمایل دارد می‌تواند اجازه دیدن پست هایش را بدهد، تغییر در سیستم ارسال پیام خصوصی، بهینه شدن سیستم ارسال تصویر، تشخیص اتوماتیک متون انگلیسی و فارسی و بسیاری امکانات دیگر. بعلاوه بطور پیوسته امکانات سایت با گذشت زمان نیز افزایش می‌یابد.”


برای مشاهده سایت به ادرس www.viwio.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *