تکذیب برخی مطالب منتشره از مصاحبه رضا الفت‌نسب در اقتصادآنلاین

اختلال در روند فعالیت برخی از کسب و کار های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸

رضا الفت‌نسب عضو هیت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار های اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: کسب و کارهای که «هاست» آنها در داخل کشور است وضعیت بهتری دارند، اما ارائه خدمات از طرف کسب و کار هایی که  هاست آنها در خارج از کشور قرارداد به صورت کامل متوقف شده است.

الفت‌نسب با تاکید بر اینکه آسیب وارده تنها به کسب و کارهای اینترنتی محدود نمی‌شود، ‌گفت: هم اکنون تعداد زیادی از تولیدکنندگان محصولات خود را از طریق فضای مجازی عرضه و مشتریان خود را پشتیبانی می‌کنند که این موضوع برای آنان نیز اشکال جدی ایجاد کرده است. وی میزان زیان حاصل از قطع اینترنت به کسب و کارهای فضای مجازی و خدمات ارائه شده در آن با توجه به میزان سرمایه گذاری را غیرقابل محاسبه دانست.

الفت‌نسب خواستار پاسخگویی نهادهای مرتبط به مشکلات به وجود آمده برای کسب و کارهای اینترنتی و شاغلان در این حوزه شد. الفت‌نسب یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از این تهدید و تکرار مشکلات پیش آمده را اجرا درست و کارآمد “شبکه ملی اطلاعات” یا هر روشی دانست که کاربران و کسب و کار های در چنین شرایطی با مشکل مواجه نشوند.


در بازنشر خبر در سایت اقتصادآنلاین به خسارت ریالی ۲۰۰ میلیاردی اشاره شده است که ارایه چنین اعداد و ارقامی از طرف رضا الفت نسب به صورت کامل تکذیب و ایشان به خبرنگار وبنا گفت که در این مصاحبه با ایلنا به عدد و رقمی در خصوص خسارت های کسب و کار های انلاین اشاره نکرده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *