انعقاد قرارداد همکاری اسنپ و شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸

به گزارش ایسنا، در پی ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور، صبح امروز ۲۶ آبان ماه قرارداد همکاری بین «اسنپ» و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منعقد شد و فعالیت اسنپ نیز در پایتخت به‌طور قانونی رسمیت یافت.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در مراسم امضای این قرارداد با اشاره به اینکه پس از یک سال مذاکره، قرارداد همکاری با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هوشمند مسافر به ثمر نشست، تصریح کرد: شهروندان از نحوه‌ی تاکسی‌های اینترنتی رضایت دارند از این‌رو مدیریت شهری به‌عنوان منتخبین مردم از نوآوری و توسعه خدمات هوشمند به مردم، حمایت خواهند کرد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه اجرای دستورالعمل فوق، گام مهمی در مسیر ضابطه‌مند شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی است گفت: اکنون بر اساس دستورالعمل فوق و تعاملی که بین تمامی ذینفعان صورت گرفته، سیاست‌های کلی و ضوابط یکپارچه‌ای در ارائه خدمات هوشمند مسافر اجرایی شده است.
پورسیدآقایی ادامه داد: هیچ‌گاه تاکسی‌های اینترنتی را رقیب تاکسیرانی ندانسته‌ایم بلکه معتقدیم این‌ها مکمل یکدیگرند که به‌نوعی توانسته‌اند استفاده از خودروهای شخصی را در سطح شهر کاهش دهند.


معاون شهردار با تاکید بر اینکه هرگونه ساماندهی و ضابطه‌مند شدن شرکت‌های تاکسی اینترنتی به‌مراتب بهتر از حرکت آزادانه‌ی مسافربرهای شخصی است، تصریح کرد: با اجرای این دستورالعمل و قراردادهای منعقدشده با شرکت‌های تاکسی اینترنتی حتما فشار بیشتری برای جلوگیری از فعالیت خودروهای مسافربر شخصی اعمال خواهیم کرد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *