رویداد؛

آغاز ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸

 ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از امروز آغاز شده و علاقمندان برای شرکت در این رویداد، امکان بهره‌مندی از تخفیف های ویژه ای‌ را دارند.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امیر بیات‌ترک، دبیر همایش اعلام کرد : ثبت نام برای شرکت در همه بخش‌های نمایشگاه و همایش از امروز، چهارشنبه ۲۲ آبان تا پنجم آذرماه مشمول تخفیف است. علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد ، می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند.
وی افزود : سخنرانی شهردار تهران، وزرا و مدیران ارشد دولت و چهرهه ای شاخص بین المللی، نشستهای تخصصی داخلی و خارجی با حضور خبرگان و بازیگران شهر هوشمند از داخل کشور و نیز شهرهای پیشرفته اروپا و آسیا در این زمینه، کارگاههای ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری شرکتهای تخصصی و استارتآپهای برتر در زمینه مدیریت شهری، همچنین برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر با حضور شرکتهای بزرگ تخصصی و سازمانهایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *