مدیرحقوقی اسنپ خبر داد:

اسنپ با شهرداری قرارداد امضا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸

 

محمد رحمانی مدیر حقوقی اسنپ در چشنواره وب و موبایل  قزوین از قرارداد اسنپ با شهرداری خبر داد و عنوان کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره اسنپ با شهرداری وارد عقد قرارداد خواهد شد

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره اسنپ با شهرداری وارد عقد قرارداد خواهد شد. محمد رحمانی مدیر حقوقی اسنپ در حاشیه جشنواره وب و موبایل قزوین با اعلام این خبر گفت بعد از پنج سال استقامت بالاخره در این راستا وارد همکاری شده و قراردادی عقد خواهیم کرد.


پیش از این تپسی در این رابطه با شهرداری قرارداد عقد کرده و وارد همکاری شده بود. اما مدیر عامل اسنپ در این زمینه دیدی متفاوت داشت و در تلاش بود در این رابطه ایستادگی کند.

مدیر حقوقی اسنپ در این رابطه گفت:«از ابتدایی که شروع کردیم به مجوز گرفتن,، شهرداری مدعی بود برابر قانون مدیریت حمل و نقل مدیریت با شهرداری است و اسنپ هم مکلف به تابعیت است. ما پنج سال در این راستا تلاش کردیم و در نهایت به مرحله قرارداد از شهرداری رسیدیم.»

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای انلاین نیز در این رابطه گفت:« زین پس استارتاپ‌هاس اسن حوزه علاوه بر اخذ مجوز از اتحادیه باید با شهرداری نیز وارد عقد قرارداد شوند.»

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *