رأی‌گیری بخش «نگاه مردمی» دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا ۱ بهمن ۹۸ ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸
به گزارش وبنا، روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران با انتشار مطلبی در رابطه با رأی‌گیری مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران توضیحاتی را ارائه کرده است:

با ثبت اثر در جشنواره وب موبایل ایران رای گیری مردمی برای شما آغاز می‌شود. تمام آثار ثبت شده در دوازدهمین جشنوراه وب و موبایل ایران امکان شرکت در بخش رای گیری مردمی را دارا می باشند، شرکت کنندگان می‌توانند با ورود به پروفایل خود کد بنر «رای گیری مردمی» را دریافت و در آثار خود قرار داده و در این بخش از جشنواره شرکت کنند. در صورتی که وب‌سایت شما توسط کمیته ثبت آثار رد شده، با این حال شما شانس برنده در بخش نگاه مردمی را دارید. برای دریافت کد بخش رای گیری مردمی مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد پروفایل خود در داشبورد جشنواره شوید.
  2. از منوی سمت راست روی گزینه « کد رای گیری مردمی» کلیک کنید.
  3. یکی از ۸ بنر را انتخاب کنید.
  4. کد مربوطه را از کادر زیر بنرها کپی کنید.
  5. این کد را در اثر خود قرار دهید.


دقت کنید که برای نمایش بنر تبلیغات در سایت شما می بایست حتما سایت و یا صفحه فرود مربوط به اپلیکیشن شما به عنوان اثر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ثبت شده باشد.

شما میتوانید برای دعوت از کاربران خود برای رای دادن به سایت از طریق خبرنامه، پیامک، قراردادن برن در سایت استفاده کنید.

همچنین میتوانید با قرارداد پست ها مختلف در شبکه های اجتماعی خود موضوع رای گیری مردمی را به اطلاع کاربران خود برسانید.

لطفا دقت داشته باشید هر روشی به غیر از دعوت از کابران که شامل اهدای هدیه،‌ مسابقه، اعتبار و … از نظر قوانین جشنواره وب و موبایل ایران تقلب محصوب می شود و در صورت مشاهده سایت شما به صورت کلی از رای گیری مردمی حذف خواهد شد.

برای دریافت بسته پیشنهادی شامل فایل های از پیش طراحی شده برای اطلاع رسانی درشبکه اجتماعی به اینجا مراجعه کنید.

رای گیری بخش «نگاه مردمی» دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا ۱ بهمن ماه ادامه دارد. برگزیدگان این بخش، در اختتامیه این رویداد در تاریخ ۳ و  ۴ بهمن ماه در حضور شماری از علاقمندان، فعالان و مسئولان پیشرو در این حوزه معرفی خواهند شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *