معرفی وبسایت؛

فروش آنلاین و آموزش ساخت صنایع‌دستی در ده بازار

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸

ده بازار آموزشگاه و فروشگاه آنلاین صنایع دستی است.

فعالیت‌های ده بازار شامل بخش‌های زیر است:

بخش اول: آموزش
در بخش آموزش، کارگاه ها و دوره های آموزشی به صورت حضوری، غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود.
از این رو امکان شرکت افراد با هر توان مالی و در هر موقعیت اقتصادی، به خصوص افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در این کارگاه ها ایجاد شده است.


ده بازار با آموزش هنرهای دستی نظیر خاتم کاری، میناکاری، فیروزه، ملیله، ظروف مسی، محصولات چرم، قلم زنی، محصولات چوبی، بافتنی و غیرداری، سفال و زیورآلات به این افراد، زمینه کسب درآمد و استقلال مالی آن ها را فراهم می‌کند.
بخش دوم: تامین مواد اولیه
ساخت هر نوع صنایع و هنر دستی نیاز به مواد اولیه و تجهیزات خاص دارد. سایت ده بازار، راه را برای هنرآموزان هموار کرده است تا بتوانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند.

چرم، چوب، مس و ظروف مورد نیاز برای کارهای قلم زنی، میناکاری و خاتم کاری، نخ، پارچه، کاموا، چرخ سفالگری، ابزارها و هر نوع تجهیزاتی که برای تولید این صنایع مورد نیاز است در دسترس هنر دوستان قرار داده می شود تا بتوانند هر آن چه را که برای کار خود نیاز دارند، به صورت یک جا و عمده در اختیار داشته باشند.
بخش سوم: فروش
آموزش تکنیک ها و روش های نوین بازاریابی، کمک به فروش تولیدات و عرضه انواع صنایع دستی و محصولات دست ساز ایرانی به هر نقطه ای از جهان، گام های دیگر ده بازار هستند.

محصولات ده بازاردر دسته‌بندی زیر ارائه شده است:

محصولات فلزی

سفال و سرامیک

نگارگری

آبگینه

زیور آلات

پوست و چرم

محصولات چوبی

حصیربافی

مواد اولیه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *