از حقوق همه شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از حقوق تک تک شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات که کمترین منابع و انتظارات و بیشترین چالش‌ها برای آنان رقم می‌خورد حمایت کنیم.

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از حقوق تک تک شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات که کمترین منابع و انتظارات و بیشترین چالش‌ها برای آنان رقم می‌خورد حمایت کنیم.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام (کامپیوتر، اتوماسیون‌های اداری، مخابرات و نوآفرینی) در اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته رشد اقتصاد بدون نفت کشور منفی ۲.۴ درصد، رشد کشاورزی منفی ۱.۵ درصد و رشد خدمات کشور حدود صفر درصد بوده است.
وی بیان کرد: در همین شرایط حوزه ای.تی.ام توانست مثبت ۶.۷ درصد و حوزه ارتباطات نیز مثبت ۰.۷ درصد رشد کند که این موضوع می‌تواند یک موضوع امیدوار کننده برای مردم باشد اما متاسفانه این حوزه در بودجه کشور در پایین‌ترین مرحله قرار دارد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از حقوق تک تک شرکت‌های فعال در این حوزه که کمترین منابع و انتظارات و بیشترین چالش‌ها برای آنان رقم می‌خورد حمایت کنیم.


وی با بیان اینکه در این زمینه مشکلات فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با این حال حوزه آی.تی درحال رشد است که نکته‌ای امیدواره کننده به شمار می‌رود.
ناظمی ادامه داد: آرزوی ما آن است که اصفهان بتواند در این حوزه پیشرفت کند و همانند گذشته به قطب صنعت کشور تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که صنایع قدیمی‌تر نمای مثبت برای پیشرفت نشان نداده است این استان عقب مانده است مانند پلی اکریل که زمانی صنعت خوش‌نام و مطرح کشور بود اما به تکنولوژی‌های جدید روی خوش نشان نداد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *