در مراسم رونمایی از کیف پول مشترک آپ و اسنپ مطرح شد؛

آپ و اسنپ با تأسیس آسان‌ساز پرداخت را آسان می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸

نشست خبری اسنپ و آسان پرداخت پرشین (آپ)، یکشنبه ۱۲ مهر ۹۸ برگزار شد.

در این نشست خبری از کیف پول مشترک آپ و اسنپ رونمایی شد.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در این مورد گفت: «از این پس از داخل اپلیکیشن اسنپ به این کیف پول مشترک دسترسی وجود خواهد داشت تا دیگر نیازی به شارژ جداگانه کیف پول اسنپ نباشد.»


علاقیند در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر درخواست رانندگان اسنپ از مسافران برای پرداخت نقدی، گفت: «‏برای برطرف شدن این موضوع با همکاری آپ و اسنپ، پرداخت مستقیم مسافران به رانندگان اسنپ بوسیله QR انجام خواهد شد.»

حامد منصوری مدیرعامل آپ با بیان اینکه ‏تسهیل پرداخت و‌ مدیریت پرداخت‌های خرد از مزایای استفاده از کیف‌ پول است، گفت :«‏کیف پول آینده پرداخت در دنیا را رقم خواهد زد. ‏شرکت آسان‌ساز شرکت مشترک شرکت آسان پرداخت پرشین و اسنپ است.از این پس ۱۱ بانک امکان ارائه خدمات در کیف پول مشترک اسنپ و اپ را خواهند داشت.»

مدیرعامل آپ ادامه داد: «کیف‌پول آپ تنها کیف‌پولی است که به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل می‌شود تا بتوانند پرداخت‌های خود را به طور مستقیم انجام دهند. بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی‌ متصل کرد و آن را به میزان سقف مشخص شده شارژ کرد. در نتیجه با کیف پول مشترک آپ و اسنپ، مدیریت هزینه‌های ماهانه به طور آسان و دقیق برای کاربران امکان‌پذیر می‌شود.»

در پایان مدیرعامل آپ از ورود به حوزه پرداخت در فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک‌ها در قدم بعدی خبر داد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *