مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد امتیازهای کسبوکارهای الکترونیکی را برای اطلاع مصرفکنندگان منتشر میکند.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در اطلاعیهای اعلام کرد در گام دوم رتبهبندی کسبوکارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (Enamad) قصد دارد امتیازهای محاسبه شده در دو زمینه سوابق عملکرد و توانمندی متعلق به هر کسبوکار را تا تاریخ ۳۰ آبان سال جاری، در پروفایل اینماد آنها برای اطلاع مصرفکنندگان منتشر کند.
بنا بر آنچه این مرکز اعلام کرده، شاخص سوابق عملکرد شامل مسئولیتپذیری مالی، پاسخگویی به شکایتها، سوابق تخلفها و سابقه فعالیت میشود. همچنین شاخص توانمندی در این فاز ، تنها «توانمندی مالی» را در بر میگیرد.
در اطلاعیه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی آمده است که صاحبان کسبوکارها میتوانند با مراجعه به بخش رتبهبندی در کارتابل اینماد خود، از امتیازهای دریافتی مطلع شده و در فرصت باقی مانده، نسبت به بهبود آن اقدام کنند.
این رتبهبندی، دومین مرحله امتیازدهی به کسبوکارهای الکترونیکی است.