توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی؛

امتیاز کسب و کارهای الکترونیکی برای اطلاع مصرف‌کنندگان منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد امتیازهای کسب‌وکارهای الکترونیکی را برای اطلاع مصرف‌کنندگان منتشر می‌کند.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در گام دوم رتبه‏‌بندی کسب‌وکارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (Enamad) قصد دارد امتیازهای محاسبه شده در دو زمینه سوابق عملکرد و توانمندی متعلق به هر کسب‌وکار را تا تاریخ ۳۰ آبان سال جاری، در پروفایل ای‌نماد آ‌ن‌ها برای اطلاع مصرف‏‌کنندگان منتشر کند.
بنا بر آنچه این مرکز اعلام کرده، شاخص سوابق عملکرد شامل مسئولیت‌پذیری مالی، پاسخگویی به شکایت‌ها، سوابق تخلف‌ها و سابقه فعالیت می‌شود. همچنین شاخص توانمندی در این فاز ، تنها «توانمندی مالی» را در بر می‌گیرد.
در اطلاعیه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی آمده است که صاحبان کسب‌وکارها می‌‏توانند با مراجعه به بخش رتبه‏‌بندی در کارتابل ای‌نماد خود، از امتیازهای دریافتی مطلع شده و در فرصت باقی‏ مانده، نسبت به بهبود آن اقدام کنند.
این رتبه‌بندی، دومین مرحله امتیازدهی به کسب‌وکارهای الکترونیکی است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *