فراخوان بیمه تکمیلی درمان ،عمر و حادثه برای اعضای اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸
توقف در رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی پس از بررسی های به عمل آمده به منظور تهیه بهترین نرخ و شرایط بیمه تکمیلی درمان و سایر رشته های بیمه ای ، عمر و حادثه برای اعضای سازمان ، قراردادی با بیمه ایران در مورخه ۲۵/۰۷/۱۳۹۸ لغایت ۲۵/۰۷/۱۳۹۹ منعقد نموده است
از جمله مزایای اخذ پوشش های بیمه ای از طریق اتحادیه می توان به نظارت بر پشتیبانی خسارت ها جهت کمک به اعضا برای دریافت بهتر خسارت های خود و دریافت تخفیفات بیشتر برای هر بیمه نامه اشاره نمود.
از جمله خدمات مورد توافق به شرح ذیل می باشد :
بیمه درمان تکمیلی :
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اعضا و پرسنل آنها به همراه خانواده( مشاهده تعهدات و شرایط آن فرم شماره ۱ ) در قسمت اعلان های پنل کاربری خود مشاهده فرمایید.
پکیج بیمه نامه های فردی و کسب وکار:
ارائه بیمه نامه های درخواستی ویژه استارتاپ ها و کسب و کار ها با حداقل ۲۰% تخفیف گروهی در قالب یک پکیج اختصاصی
شامل انواع بیمه ( مسئولیت ، اتش سوزی ، تجهیزات الکترونیک ، حوادث ، مسافرتی و … که به صورت اختصاصی برای هر کسب و کار طراحی می گردد )
شرکت ها و مجموعه هایی که خواهان تهیه بیمه نامه هایی همچون بیمه تجهیزات الکترونیک ، بیمه مسافرتی گروهی ، بیمه های حمل و نقل کالا و … می باشند می توانند جهت تهیه بیمه نامه اختصاصی تحت حمایت اتحادیه درخواست خود را به دبیرخانه اتحادیه ارسال نمایند.
شرکت ها و مجموعه هایی که خواهان دریافت خدمات بیمه ای برای مشتریان ، شرکای تجاری و تامین کنندگان خود می باشند نیز می توانند با این مجموعه همکاری نمایند و پکیج های اختصاصی دریافت نمایند. فرصت ثبت نام: ۹۸/۰۸/۳۰
عضو محترم اتحادیه جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دسترسی به فرم به https://ecunion.ir/login مراجعه فرمایید
در صورت نیاز به مشاوره در خصوص هر یک از بند های فوق می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید
تلفن های بیمه ایران نمایندگی محمدی : ۳۳۷۹۱۶۵۲-۳۳۳۴۹۸۵۶
تلفن های اتحادیه : ۹۱۳۰۳۲۳۰ داخلی ۱۰۱

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *