معرفی وبسایت؛

هیلاپی ارائه‌دهنده درگاه پرداخت درون‌برنامه مستقل برای اپلیکیشن‌های اندروید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸

هیلاپی ارائه دهنده خدمات پرداخت هوشمند است.

اگر توسعه‌دهنده اپ‌های اندرویدی هستید و قصد دارید که استفاده از یک درگاه پرداخت درون‌برنامه مستقل از مارکت‌های اندرویدی را به اپلیکیشن خود اضافه کنید، می‌توانید SDK پرداخت هیلاپی (HillaPay) را پیاده‌سازی کنید. این SDK قابلیت‌های بیشتری نسبت به یک API پرداخت دارد و پیاده‌سازی آن بدون کدنویسی است.

با استفاده از SDK پرداخت هیلاپی، تازه‌ترین روش برای انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به کاربران اپ‌های موبایل خود هدیه دهید و از مزایای آن سود ببرید.


اپلیکیشن‌های اندرویدی با تعداد مناسبی کاربر می‌توانند تجربه یکپارچگی درگاه پرداخت را به کاربران هدیه دهند تا دیگر نیازی به خروج از برنامه و مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) نباشد.

گرفتن درگاه پرداخت ساده و سریع است، پیاده‌سازی آن بدون دردسر است. به‌جای استفاده از یک API پرداخت درون‌برنامه‌ای ساده، بهتر است SDK پرداخت درون‌برنامه مستقل هیلاپی را در برنامه‌های اندرویدی خود پیاده‌سازی کنید. زیرا مزایای زیر را برای شما دارد:

  • پیاده‌سازی فوق‌راحت!
  • درگاه پرداخت مستقل برای موبایل
  • امنیت در شبکه شاپرک
  • ارتقای تجربه کاربری
  • پذیرش کلیه کارت‌های شتابی
  • نرخ‌های تبدیل بالاتر

از دیگر مزایای هیلاپی این است که برای دریافت درگاه درون‌برنامه نیازی به اجاره سرور یا راه‌اندازی سایت ندارید.

هیلاپی (HillaPay) ارائه دهنده خدمات پرداخت هوشمند است و از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز پرداخت‌یاری (به شماره ۴۵۶۸/ص/۹۸) دارد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *