در نامه دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به وزیر ارتباطات مطرح شد؛

در آینده از آیین‌نامه شهر هوشمند علیه استارتاپ‌ها استفاده خواهد شد / پرداخت سهم به شهرداری از آیین نامه‌شهر هوشمند حذف شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸

شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران در نامه به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با آیین‌نامه شهر هوشمند مخالفت کرد.

به گزارش وبنا، در این نامه ضمن تقدیر از وزیر ارتباطات به دلیل حمایت از کسب و کارهای اینترنتی با شکل، ساختار و همچنین ماهیت آیین‌نامه‌هایی نظیر آیین‌نامه شهر هوشمند به منظور مدیریت استارتاپ‌های شهری مخالفت شده است.

در این نامه، ضمن غیر ضروری شمرده شدن آیین نامه شهر هوشمند، به این موضوع اشاره شده است که چنین آیین نامه هایی در آینده علیه استارتاپ‌ها استفاده خواهد شد. همچنین پیشنهاد شده است که چنین آیین نامه هایی در قالب طرح توسعه شهرهوشمند، شهرداری های کل کشور را ملزم به نداشتن چشم داشت مالی به استارتاپ‌های شهری کند.


ار نکات دیگر این نامه معافیت کسب و کارها از پرداخت عوارض در صورت پرداخت مالیات برارزش افزوده است. در این نامه از وزیر ارتباطات درخواست شده است که پرداخت هرگونه سهم و عوارض به شهرداری از آیین نامه شهر هوشمند حذف شود.

نامه انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به وزیر ارتباطات در خصوص آیین نامه شهر هوشمند

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *