سازندگان بازی موبایلی کوییز آوکینگز، تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی محصول طی مدت ۴ سال فعالیت را در نشست GDX02 برای علاقهمندان و دانش پژوهان شرح دادند.
روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه انستیتو ملی بازیسازی، میزبان سازندگان بازی ایرانی کوییز آو کینگز بود و تیم فنی آن در قالب نشست GDX02 تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی این بازی را برای علاقهمندان و دانش پژوهان حوزه بازیسازی شرح دادند.
امیر حسین ناطقی؛ مدیر تیم بازیسازی کوییز آوکینگز با اشاره به محبوبیت این بازی در بین بازیهای موبایلی گفت: در کوییز آو کینگز هرماه ۱.۵ میلیون نفر بازی میکنند و طی ۴ سال فعالیت ۲۰ میلیون کاربر فعال در این بازی ثبت نام کردهاند.
ناطقی ادامه داد: در آینده نزدیک با کمک بنیاد ملی بازیهای رایانهای، مسابقات استانی این بازی برگزار می شود.
وی افزود: از هفتههای آینده دورهمیهای این بازی را با حضور علاقهمندان و بازیسازان مستقل و جوان برگزار میکنیم تا در این جلسات ضمن هماندیشی، برای ارتقاء بازی با آنها نیز همکاری کنیم.
گفتنی است، انستیتو ملی بازیسازی؛ تجربیات ساخت بازیهای ایرانی را در قالب نشستهای GDX در محل شرکت هوشمند اول بهشتی(هاب) واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار میکند.
منبع: اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای