راه اندازی سیستم آموزش لغات و اصطلاحات مدیریت از طریق پیامک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹

وبنا – مدیر مرکز اطلاعات علمی تخصصی مدیریت ، با اعلام خبر راه اندازی سیستم آموزش لغات و اصطلاحات مدیریت از طریق پیامک ، گفت : چند هزار لغت و اصطلاح مرتبط با مدیریت وجود دارد که متاسفانه در بسیاری موارد مدیران و فعالان این بخش از آنها بی اطلاع هستند و این بی اطلاعی سبب سر درگمی در مطالعه مقالات ، گزارشات و … می شود . در این راستا با توجه به اینکه زمان مدیران محدود است و فرصت زیادی جهت مطالعه در این زمینه ندارند ، برآن شدیم تا این لغات و اصطلاحات را با برنامه ریزی خاصی از طریق پیامک به ایشان آموخته و تکرار کنیم . 

عضویت در این سیستم و استفاده از مطالب آموزشی که هر هفته بصورت پیامک ارسال می شود تا اطلاع ثانوی رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد .  بهجتی در این راستا افرود : سعی ما بر این است که همواره این آموزش رایگان بماند ، و لازمه این امر یافتن اسپانسر مناسب در این زمینه است .

لازم به ذکر است عضویت در این سیستم آموزشی تا اطلاع ثانوی رایگان بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه مرکز اطلاعات علمی تخصصی مدیریت به نشانی www.mmic.ir در این سیستم عضو شده و از خدمات آن بهره مند گردند .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *