امکانات جدیدی در سرویس وبلاگ تارلاگ طی ماه جاری معرفی شده اند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۹

امکان جدید دریافت و دانلود فایل پشتیبان از مطالب وبلاگ، به سرویس تارلاگ افزوده شد.از طریق این ویژگی می توانید اقدام به ایجاد و ذخیره خروجی پشتیبان از مطالب وبلاگ بروی رایانه خود و همچنین ارسال فایل پشتیبان و بازسازی وبلاگ خود کنید. از این امکان می توانید به منظور انتقال مطالب بین دو وبلاگ (وبلاگ های تارلاگ یا سایر سرویس ها)، بازسازی مطالب وبلاگ هنگام از دست رفتن اطلاعات وبلاگ به علت حذف ناخواسته، خرابی و … استفاده کنید.

فرمت فایل پشتیبان Atom استاندارد می باشد که در صورت داشتن خروجی با این فرمت از سایر سرویس ها (در صورتی که فقط حاوی پست های وبلاگ باشد نه تنظیمات خاص سرویس مربوط) می توانید مطالب آن را به وبلاگ خود در تارلاگ و بالعکس انتقال دهید.

همچنین چند تگ جدید در بخش قالب تارلاگ معرفی شده اند که به شرح زیر می باشد: تگ های مربوط به قسمت آمار وبلاگ شامل تغییراتی شده است و چند تگ جدید افزوده شده است. کاربران تارلاگ که تا قبل از این تاریخ وبلاگ خود را ایجاد کرده اند، به منظور افزوده شدن تگهای جدید و بروزرسانی قالب خود، باید از قسمت قالب وبلاگ در کنترل پنل خود، قالب فعلی خود را دوباره انتخاب کنند، و چنانچه قالب اختصاصی برای خود طراحی کرده اند این تگ ها را باید از قسمت ویرایش قالب به قالب خود بیافزایند.

فهرست کامل تگ های قسمت آمار وبلاگ:

 کل بازدیدهای وبلاگ     <tarlog Stats.Visits.Total>
 بازدید امروز     <tarlog Stats.Visits.Today>
 بازدید دیروز     <tarlog Stats.Visits.Yesterday>
 بازدید یک ماه اخیر     <tarlog Stats.Visits.ThisMonth>
 بازدید ماه قبل     <tarlog Stats.Visits.LastMonth>
 بازدید ۳ ماه اخیر     <tarlog Stats.Visits.ThreeMonth>
 تاریخ آخرین به روزرسانی     <tarlog Stats.LastPublished>
 تعداد کل مطالب وبلاگ     <tarlog Stats.TotalPostsNumber>
 تعداد کل پیوندهای روزانه ی وبلاگ     <tarlog Stats.TotalDailyLinksNumber>
 تعداد کل نظرات وبلاگ     <tarlog Stats.TotalCommentsNumber>

جلیل حمدالهی مدیر و برنامه نویس سرویس تارلاگ افزود، طی دو ماه آینده و در کنار ارتقای منظم امکانات مربوط به سرویس وبلاگ تارلاگ، سرویس جدیدی که به نوبه خود در بین سرویس های ارائه دهنده وبلاگ نوآوری و سرویس کاملا نویی محسوب می گردد و انتظار استقبال کاربران را به دنبال خواهد داشت، معرفی خواهد شد که جزئیات آن هنگام انتشار خبر مربوطه ذکر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به ادرس http://admin.tarlog.com مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *