مدیرعامل اسنپ؛

نگرانی‌ها از دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی با مذاکره و بازبینی برطرف شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸
قیمت تاکسی ‌های اینترنتی

در ادامه واکنش‌ها به دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی، ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ و دبیر کارگروه تاکسی‌های اینترنتی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی خواستار ادامه مذاکره بر روی این دستورالعمل شد.

علاقبند در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت: «ما معتقدیم هرگونه مقررات در نهایت باید ضامن خدمات بهتر برای مردم باشد. به همین دلیل از مسئولان می‌خواهیم همکاری کنند تا دستورالعمل فعلی را که نگرانی‌هایی در زمینه حفظ حریم خصوصی و تحمیل هزینه اضافی به کاربران دارد، مورد بازبینی قرار دهیم.»

مدیرعامل اسنپ در توئیت دیگری نوشته است: «کاملا معتقدم مشکل کنونی با ادامه مذاکرات و نشیدن دغدغه‌های مردم و تاکسی‌های اینترنتی راجع به نسخه اخیر دستورالعمل حل می‌شود. درخواستمان از مسئولین مذاکره برای حل مشکل است. در نهایت هدف رضایت مردم و کاربران است.»


سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز از اقدامات قانونی آن اتحادیه در مورد دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی خبر داده و در صفحه توییتر خود نوشته است: «با دوستان حقوقی صحبت می کردم گفتند روند ابلاغ دستورالعمل تاکسی اینترنتی ها کاملا غیر قانونی است. قانونا باید پس از امضای وزرا به صحن هبات دولت میرفته و در صورت تصویب ابلاغ میشده. این فرایند صو.رت نگرفته است. منتظر اقدامات قانونی ما باشید.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *