بنانیوز دور دوم فعالیتهای خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۹

وبنا – سایت بنانیوز که تحت عنوان پایگاه تخصصی صنعت ساختمان فعالیت می کرد از حدود چند روز پیش با طراحی جدید و حرفه ای دور جدید فعالیت خودش را آغاز کرده است و در حال حاضر به صورت کاملا تخصصی به پوشش اخبار حوزه عمران، معماری و شهرسازی می پردازد.

انتقال اطلاعات دقیق و سریع به مهندسان و یارانی که در صنعت ساختمان مشغول فعالیت می باشند از وظایف اصلی بنا نیوز محسوب می گردد و با گردآوری اهم اخبار صنعت ساختمان در زمینه های مختلف مهندسی عمران، معماری، شهرسازی ، مسکن و …  و به دور از هر گونه دسته بندیهای رایج صنفی به این مهم میپردازد. رویکرد اصلی بنانیوز، حوزه علمی و تحقیقاتی صنعت ساختمان، پوشش اخبار علمی تخصصی دانشگاهی، پوشش اخبار صنفی و انجمنهای علمی فعال در حوزه صنعت ساختمان می باشد.

علاوه بر این، کلیه شرکتهای عمرانی و معماری می توانند به رایگان اخبار تخصصی و موفقیتهای شرکت خود را از طریق بنانیوز منتشر نمایند.

بنانیوز توسط کجا مدیریت می شود؟

پایگاه خبری – تحلیلی بنانیوز به صورت مشترک توسط ماهنامه بین المللی راه و ساختمان ومجموعه سیویلیکا و  در مهر ماه سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در آذرماه ۱۳۸۹ با استفاده از سیستم جدید مدیریت محتوی و استفاده از نیروهای متخصصی حوزه خبری، وارد مرحله دوم فعالیت خود در حوزه صنعت ساخت و ساز میگردد  و در کنار بانک اطلاعاتی شرکتهای عمرانی به ارائه اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان می پردازد.

استفاده از اخبار بنا:

مدیران محترم سایتها و وبلاگ نویسان میتوانند آخرین اخبار صنعت ساختمان را از طریق سیستم های RSS از سایت بنا دریافت و به صورت خودکار در وبلاگ و یا وبسایتهای خود ارائه نمایند. لینک خروجی RSS در بالای تمام صفحات ارائه شده است. با مراجعه به هر بخش از منوهای اصلی، خروجی RSS اطلاعات و اخبار همان بخش را نمایش داده می شود.

برای مشاهده سایت به آدرس www.bananews.ir مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *