با همکاری «علی بابا» و «ایران‌رنتر»؛

پرداخت اقساطی هزینه رزرو تورهای داخلی و خارجی «علی بابا» امکان‌پذیر شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸

ایران رنتر با انتشار مطلبی در وبسایت خود از همکاری خود با «علی بابا» خبر داد.

با آغاز این همکاری، مشتریان علی بابا از این پس می‌توانند تورهای داخلی و خارجی را به طور اقساطی خریداری کنند.

به گزارش وبنا متن این مطلب به شرح زیر است:


امروز یک خبر خوب برای اهل سفر داریم، چرا که با توجه به سیاست‌های کلان ایران رنتر مبنی بر گسترش روز افزون خدمات و همچنین تقاضاهای پرشمار کاربران، این بار «سایت گردشگری علی بابا» به جمع فروشگاه‌های ما اضافه شد.

به این ترتیب شرایطی فراهم شده تا از این به بعد کاربران ایران رنتر بتوانند هزینه‌ رزرو تورهای علی بابا را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنند. البته این تسهیلات محدود به تورها نخواهد ماند و به زودی تمام خدمات علی بابا تحت پوشش ایران رنتر قرار خواهند گرفت. با این حال در حال حاضر می‌توانید با تهیه کارت خرید اعتباری علی بابا از وبسایت ایران رنتر، با خیال راحت سفر کنید و هزینه آن را اقساطی بپردازید.

اهداف همکاری ایران رنتر و علی بابا

با توجه به اینکه همکاری ایران رنتر و علی بابا در نوع خود تا به حال در صنعت گردشگری کشور و چه بسا در سطح جهان بی‌نظیر بوده است، می‌تواند تحول چشمگیری را در نظام عرضه و تقاضای تورهای گردشگری ایجاد کند، چرا که دیگر همه می‌توانند با بهترین تورها به سفر بروند در حالی که هزینه آن را به طور تدریجی تا یک سال بعد از سفر تسویه می‌کنند؛ از این رو ما و علی بابا امیدوار هستیم این همکاری بتواند در شرایط کنونی اقتصاد به رشد صنعت گردشگری کشور، گسترش فرهنگ سفر و همینطور افزایش نشاط در جامعه، کمک شایانی کند.

معرفی علی بابا و مزایای آن

قیمت پایین، تنوع بالا، امکان شخصی‌سازی، مشاوره و پشتیبانی تخصصی، برخی از مزایای خرید تور از شرکت نام آشنای علی بابا هستند. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در فضای آنلاین آغاز کرده است، شناخته‌شده‌ترین و به همین واسطه معتبرترین سایت خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما در کشور محسوب می‌شود که تورهای داخلی و خارجی متنوعی را نیز ارائه می‌کند. این سایت با تمرکز بر سرعت و کیفیت خدمات و همینطور پشتیبانی قدرتمند موفق شده رضایت اغلب مشتریانش را جلب کند به طوری که طبق نظرسنجی‌های این شرکت، بیش از ۹۷ درصد مشتریان علی بابا از خدمات این سایت ابراز رضایت کرده‌اند. شما با تهیه کارت خرید اعتباری علی بابا می‌توانید از این سایت تورهای داخلی و خارجی را خرید کنید و پس از دریافت خدمات، هزینه را به صورت تدریجی از طریق ایران رنتر بپردازید.

چشم‌انداز ایران رنتر را شما می‌سازید!

ما همواره به دنبال بالا بردن سطح کمی و کیفی خدماتمان هستیم، از این رو به زودی باز هم با فروشگاه‌ها یا دیگر مراکز خدماتی آنلاین شروع به همکاری خواهیم کرد تا از یک سو کاربران ایران رنتر گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند و از سوی دیگر به رونق اقتصاد کشور کمکی کرده باشیم. در این راه شما نیز می‌توانید از طریق نشانی پست الکترونیکی: support@iranrenter.com فروشگاه‌های آنلاین مد نظرتان را به ما معرفی کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *